Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint at det gikk inn, og meningen bak det ble også bra resultat, så mitt mål gle nådd!! Skjønner den med med skolegang.. Men, det forandrer seg kjapt neste år når du kan jobbe igjen! Samt ha fri til E28-kos. Hehe.

Hjelper på det ja.:)

Hehe, nå er jeg ikke redd for at det skjer, for du har kommet på rett spor, og ser ikke for meg at du sporer av!!

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fint at det gikk inn, og meningen bak det ble også bra resultat, så mitt mål gle nådd!! Skjønner den med med skolegang.. Men, det forandrer seg kjapt neste år når du kan jobbe igjen! Samt ha fri til E28-kos. Hehe.

Hjelper på det ja.:)

Hehe, nå er jeg ikke redd for at det skjer, for du har kommet på rett spor, og ser ikke for meg at du sporer av!!

Jepp, det er sant. Gleder meg til å komme i jobb igjen :D

Det er bra :applause:

Skrevet

Da fikk jeg høre idag selvfølgelig :( At han som skulle sveise inn bakplata mi, har selvfølgelig ikke tid igjen på lenge, å han såg helst at noen andre gjør det for meg :( Typisk, jævlig kjedelig.

Får vell bare prøve å sveise den inn selv tenker jeg ....

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden sist! 528n lever enda, har fått sveist inn bakplata og lakkert den og diverse, bilen er i daglig bruk siden jeg endelig har fått lappen, var ikke helt etter plana, men etter at jeg fikk tak i en ny og bedre E28, så bestemte jeg meg for å bruke tiden og delene mine på den istede.

Jeg har henta en orginal M535i med MYE ekstrautstyr som jeg har plukket fra hverandre som jeg skal pusse opp. Får legge ut noen bilder, har ikke noen ferske bilder, men legger ut de jeg har :D

24v8z0p.jpg

10ynaq8.jpg

53v5kz.jpg

Dette er bare noen bilder før jeg henta den, nå er den som sagt kommet inn i varmen og veldig nedribbet, fordi jeg har funnet en del rust -.-

Skrevet
gratulere med ny bil da håkon :D

Takk for det :D

Kult! Gammel grombil :)!

Jepp, hehe :D

bilder bilder bilder!!

er det en original m535i? eller en 535i?

Bilen er en orginal M535, men ser ut til at den har blitt plukket av , så jeg fikk med en M-tech styling i annen farge, men tror ikke det blir noe M-tech på denne. Veldig usikker :D

Gratuler ja.

Takk :)

Bli bra ta håkon ska ha for pågangsmot! Lykke te på bt i dag foresten;)

Takk for det Halfdan :D 528n ble godkjent senka idag , godt var det hvertfall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...