Haakjin Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Da var det vell på tide med en liten update igjen kanskje Her er kanalen på høyre side ferdig med falsekant og alt. Kappa ut rundt travers feste på andre siden og sandblåste der også Begynt på kanalen på andre siden også Gleder meg til ny tectyl, slanger, rør og diverse under her nå kjenner jeg! Så har jeg lenge hatt lyst på litt ''finere'' bil som bruksbil, siden 528n forfaller litt igjen og vill heller sette den bort til jeg får tid og penger igjen. Tanken og drømmene på 7-serie har jeg hatt lenge, E38 blir for dyrt per dags dato, og det er lenge mellom en skikkelig E23:D Så da begynte jeg å tenke en del på E32, det er for all del ingen fin bil orginal, men siden det er skjelden mellom en fin E32, så ville jeg prøve E32, synes de er veldig undervurdert jeg. For det er jo bare en litt større E34, så ukene framover nå er å fikse opp litt på plastikk, shadowline, lakkerte fangere , senk, felger og nye lykter på den ny innkjøpte 735ia'en jeg kjøpte idag. Er en drøm å kjøre i forhold til ''skranglekassa'' av en 528 jeg har kjørt på de siste månedene Litt om 735n da: Den har gått 167 k , garantert km stand. Eid av en lege i oslo fram til 2004 da en familie kjøpte den, kvitteringer i hytt og gevær på bilen mange år tilbake. Den er veldig bra for rust, litt overflate på dører, skjermer etc -.- Delphin grå farge. En del utstyr, ikke skinn Har visst vært utstillingsbil for BMW norge også noen år før legen kjøpte den. Nylig eu ok. Så planene for denne er å få en litt tøff men samtidlig en god bil å kjøre Alt fungerer på den, småfeil som vifte går bare på maks og litt små dill dall:D Men sålangt kjempe fornøyd med bilen og gleder meg til vinterferien er over slik at jeg får fortsette med 535n også Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Sorry alle skriveleifene så sent på natta
helland Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 gratulerer 7er er ikke det dummeste alternativet
Pedi Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Myyye kjøreglede der ja... Gleder meg til å se oppgraderinger, med bilder...
635csi Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Gratulerer med ny bil At cupevifta kun går for fullt er en kjent feil på disse bilene. Begge de 2 E32`ene i bygda har, eller har hatt, samme problemet. Dersom du kjenner noen som er helt rå på elektronikk kan det nok fikses, men de fleste bytter ut instrumentpanelet som vist på bildet her. Er vel en eller annen motstand inni der som er gåen. Hadde blitt tøff med 18" Hartge denne skyssen forresten, hehe
joachim sørlie Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 hva finner man ikke på ebay? grattis med ny bil forresten
NBCustom Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Grattis med ny bil;) e32 er skikkelig tøffe! Kunne tenkt meg en selv
Haakjin Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 gratulerer 7er er ikke det dummeste alternativet Takk for det , nei , angrer ikke ett sekund enda hvertfall Myyye kjøreglede der ja...Gleder meg til å se oppgraderinger, med bilder... Jepp, skal prøve å få tatt litt bilder til deg sjø Gratulerer med ny bil At cupevifta kun går for fullt er en kjent feil på disse bilene. Begge de 2 E32`ene i bygda har, eller har hatt, samme problemet. Dersom du kjenner noen som er helt rå på elektronikk kan det nok fikses, men de fleste bytter ut instrumentpanelet som vist på bildet her. Er vel en eller annen motstand inni der som er gåen. Hadde blitt tøff med 18" Hartge denne skyssen forresten, hehe Okei, det visste jeg faktisk ikke , men takk for tipset da, får jeg begynne å lete etter ett slikt panel, ebay ser ikke ut til å ha, for de har bare fra amerikanske sikkert , der nesten alle kom med AC Vet ikke om noen som har da Eivind? Det er Hartge felgene som er plana på denne da, blir å senke etter behovet for felgene og space de ut Gleder meg til sommer nå ja! Finner det panelet på Ebay tenker jeg... Som jeg nevnte til Eivind så har jeg ikke funnet noe enda på .com hvertfall, får sette meg ned på .de en kveld hva finner man ikke på ebay? grattis med ny bil forresten Hehe, sant, takk for det Grattis med ny bil;) e32 er skikkelig tøffe! Kunne tenkt meg en selv Tusen takk for det, joda, de kan bli hvertfall, god bil er det hvertfall! Bare å handle det Bilen er ellers krute god, nå for tiden er jeg på hyttetur på fjellet med bilen, hatt noen barnesykdommer på bilen da for den har ikke vært brukt noe særlig de siste åra, mest til bykjøring. Den virker kvikk og sprek ellers, fikk plutselig ett problem med at den koka og da sto det 2 meter men vannsprut opp ifra ekspansjonstanken, men så fikk jeg satt den i en skikkelig oppover bakke og lufta den igjen, har ikke hatt noe problem med det nå lenger. Veldig merkelig egentlig. Var ved helt normal kjøring den kokte også. Så slet jeg streng/waier som går mellom dørhandtak innenifra og til ''dørlåsen'' så da var det å lage en identisk ny vaier av ett stjerneskudd. Hehe, viktig å være kreativ når du er på hyttetur å har begrenset med tilgang på utstyr, men funker som før Gleder meg ellers til å få gjort litt diverse med bilen Mvh Håkon
Pedi Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Ebay hadde flere, må bare lete på rett plass http://www.ebay.de/itm/Heizungsbediente ... 3a70b08e9d Her er nå en som er "billig" iallefall...
Iv3rs3n Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Skru ut panelet Håkon ASAP når du kjem hjem, så ska æ ta det med i trikkersjappa ombord i båten før æ går på fri, måle motstandene, evt bytte ut om jeg finner noe gåent Bredt utvalg av motstander ombord Skal være en smal sak om det er oppbygd slik jeg tror det er
635csi Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Okei, det visste jeg faktisk ikke , men takk for tipset da, får jeg begynne å lete etter ett slikt panel, ebay ser ikke ut til å ha, for de har bare fra amerikanske sikkert , der nesten alle kom med AC Vet ikke om noen som har da Eivind? Jeg vet om en som har ja Han kjøpte et brukt fra Koed, men det var feil type. Det enkleste er å ta ut panelet for å se hvor mange kontakter som skal kobles til på baksiden. Det er enten 1 eller 2 stk. Dersom du har kun 1 kontakt vet jeg om rett type panel til deg
Haakjin Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Ebay hadde flere, må bare lete på rett plass http://www.ebay.de/itm/Heizungsbediente ... 3a70b08e9d Her er nå en som er "billig" iallefall... Okei, .de som sagt? ;p Fant ett par der selv , men takk for tipset, han frakter ikke til norge? Men skal pelle den ut en dag å sjekke om det er en eller to kontakter som Eivind nevner ovenfor her. Skru ut panelet Håkon ASAP når du kjem hjem, så ska æ ta det med i trikkersjappa ombord i båten før æ går på fri, måle motstandene, evt bytte ut om jeg finner noe gåent Bredt utvalg av motstander ombord Skal være en smal sak om det er oppbygd slik jeg tror det er Okei, jepp , høres bra ut Anders! Da gjør jeg de så får vi sjekka om den er bergbar. Okei, det visste jeg faktisk ikke , men takk for tipset da, får jeg begynne å lete etter ett slikt panel, ebay ser ikke ut til å ha, for de har bare fra amerikanske sikkert , der nesten alle kom med AC Vet ikke om noen som har da Eivind? Jeg vet om en som har ja Han kjøpte et brukt fra Koed, men det var feil type. Det enkleste er å ta ut panelet for å se hvor mange kontakter som skal kobles til på baksiden. Det er enten 1 eller 2 stk. Dersom du har kun 1 kontakt vet jeg om rett type panel til deg Okei, skal få ordna det jeg , så får jeg kontakte deg om jeg har ''riktig'' versjon. Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 På tide med en update igjen kanskje Har fått senka og shina E32n litt og fått på noen felger. Fikk litt deler fra koed til 535n idag også Kom på posten og skulle hente pakken min, glemte hva jeg bestilte, så kom det plutselig en såååå stor pappkasse, og jeg skjønte ikke hva jeg hadde bestilt som var så stort Der kom bensinrørene mine blant annet, de var ferdig bøyd å er bare å sette rett oppi:D ( til Koed for rask og bra service) Så fikk jeg tak i bremserør bak Diverse småtteri Fikk meg ett sandblåsekabinett her om dagen som skal få seg en liten ''overhaling'' med tanke på at den lekker fra alle kanter Denne blir kjekk når jeg begynner på understellet Slik ser det ut fortiden Så var det vell på tide å legge ut litt bilder av bruksvogna : Idag har jeg shina litt i motorrom og tok en rask vask av bilen utvendig, dog ikke felgene -.- Mvh Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå