Haakjin Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 E32 er rått med senk ja... Fin bil! Enig ivar! Takk for det , ble fornøyd nå , trenger litt senk bak og spacera
Haakjin Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 kjempetøff faktisk! Takk for det Erlend! Blir din og med de forskjellige felgene du har liggende
Haakjin Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 tøfft stuk Litt høy bak enda , men ble tøft ta ja
///MoePower Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Fargen, felgene og senken kledde bilen syns jeg.. Hvordan har du senket den? Kappet fjærene eller montert senkesett?
Haakjin Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Fargen, felgene og senken kledde bilen syns jeg.. Hvordan har du senket den? Kappet fjærene eller montert senkesett? Jada, forsåvidt enig i det, skulle vært strøkene felger da Kappet noen E28 fjører jeg hadde liggende, har alle orginal deler liggende Mvh Håkon
Tynes944 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Stilige biler du har, følger med her! Keep up the good work
Haakjin Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Stilige biler du har, følger med her! Keep up the good work Hehe, jo takk for det. Det har skjedd veldig mye i det siste med tanke på bilene, jeg har solgt 528n og kjøpt en ny 528 som jeg har satt 3.5 i og diverse som jeg gjør klar til sesongen. Nå holder jeg på å prøve å selge 7serien slik at jeg får skilt på ''535n'' og bruke litt tid og penger på den orginale 535n igjen Kan vell legge ut noen bilder av det lille som har blitt gjort i det siste Tectyl på halve 535n Begynt framover på bilen å grunna og hatt på karosserikitt Så fikk jeg handle meg noen felger
Iv3rs3n Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Mangle bare coilovers no da Håkon så har du det gående
Haakjin Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Mangle bare coilovers no da Håkon så har du det gående Hehe, takket være deg har jeg faktisk coilovers ;p Evig takknemlig for det Anders!
Haakjin Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Da ble det endelig coilovers på meg også! Dette har jeg venta lenge på
Iv3rs3n Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Å jeg har vente lenger enn deg Å enda har ikke jeg fått coiloversene på en av mine Må vel bare trå til å væra go kompis Håkon Jeg skal ha litt av æren om du vinn pokal for treffets laveste da
Haakjin Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Å jeg har vente lenger enn deg Å enda har ikke jeg fått coiloversene på en av mine Må vel bare trå til å væra go kompis Håkon Jeg skal ha litt av æren om du vinn pokal for treffets laveste da Hehe, det er sant Jepp, evig takknemlig for disse som sagt ;p Er vell flere enn meg som har coilovers da, og bilen er ikke akkurat noe glansbilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå