Haakjin Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Har ohmet de og bytta plass på de. Ohma rundt 980 ohm ;(( Ikke startsperre på denne nei
Pedi Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 OK, bra.. Har du liv i tomgangsmotor? Er det spenning inn og ut av hovedrele? Spenning på coil? Ta gjerne og sjekk tråden min fra når jeg skulle ha oppstart, mener på jeg oppsummerte rimelig nøye alle checkpoints der...
Haakjin Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 OK, bra..Har du liv i tomgangsmotor? Er det spenning inn og ut av hovedrele? Spenning på coil? Ta gjerne og sjekk tråden min fra når jeg skulle ha oppstart, mener på jeg oppsummerte rimelig nøye alle checkpoints der... Går tomgangsmotor på det der da? Ja, jeg har foresten det. Da jeg er mongo dårlig på elektronikk så kommer jeg ikke på hva spenning er akkurat nå? :s Men målte 11 volt cirka på begge ledningene på coil når jeg satte på tenningen? Hovedrele? Det som står i sikringsboksen ja? Det hovedrelet? Skal sjekke tråden din jeg.
Haakjin Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har sett litt i tråden din nå Pedi og kjenner meg veldig mye selv med det du slet med. Men har du kunnet gidd meg en fort forklaring på hva og hvilke reler som har betyding for tenning? DME(?) rele? Vet ikke helt hva de er?
Riberto Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Og all jording er på plass? Sikkert et dumt spørsmål men
Haakjin Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Jepp, det meste av jording skal være på plass. Eneste jordingene jeg kommer på er jording fra motorlabb til karosseri, og jording på motorledningsnettet mot toppen?
Riberto Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Jepp, det meste av jording skal være på plass. Eneste jordingene jeg kommer på er jording fra motorlabb til karosseri, og jording på motorledningsnettet mot toppen? Skal vel få gnist da ja Og ledninger til hjerne er greie?
Stale_H Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Må få i gang no, så blir det banekjøring på frøya neste helg med nordmøregatbil
Haakjin Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Var en veldig snodig feil som gjorde at jeg ikke fikk start. Jeg tok følerne på kassa fra en fungerende E23 732 og satte mine følere på den. Den fungerte fint med mine også. Så satte jeg på 7-serie følerene, da hadde jeg ikke gnist uansett posisjon og kontakt. Helt død. Så flytta jeg over følerene igjen. Og da hadde jeg plutselig gnist igjen, men det hadde E23n med samme følerne også. Så jeg vet ikke jeg Men uansett så fikk jeg fyra motoren og kjørt den litt, og den virker utrolig frisk og god. Har tatt en del barnesykdommer, så det meste teknisk med motor begynner å falle på plass. Men sliter litt med tomgangen på den. Det var veldig godt å få til en motor for engangskyld nå Denne gangen monterte jeg radiator fra 524td som er en del større og tok bort viskoviften og monterte en 14'' el vifte. Nå holder temperaturen seg fint og jeg er veldig fornøyd sålangt Må få i gang no, så blir det banekjøring på frøya neste helg med nordmøregatbil Ja, det hadde vært artig ja? Skal du dit du da? Får satse på våt asfalt så kan jeg bli en tur jeg også om bilen holder så lenge Gratulere, fortell hvordan det gikk:) Takk for det
Haakjin Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Hmm, vært dårlig med oppdatere her jeg nå. Men bilen fungerer utmerket og jeg tror jeg har fiksa de fleste barnesykdommene teknisk nå hvertfall. MTP på motor. Idag skal jeg skifte diff og begynne og korte inn pendelstagene og styrke fjørbena til coiloversa. Tok ett bilde igår med rsene på uten senk -.- Med en kompis sin 518 Mvh Håkon
H_Vatn Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Blir bra og få klemt den på bakken i dag håkon. Tror ikke vi skal lånebort bilene våre flere ganger hvertfall. Fant denne på nett i går.
Haakjin Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Blir bra og få klemt den på bakken i dag håkon. Tror ikke vi skal lånebort bilene våre flere ganger hvertfall. Fant denne på nett i går. Åfaaan? Ikke sladda skilte mitt engang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå