Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Neh. Går vell bra. Ingen av oss som kjørte så:)

Var det ikke noe lignende dette vi snakker om her, bare E28 istedenfor? :

images?q=tbn:ANd9GcTfNueR7fMlQIfrOYQUfHNGbNuP1u1P4mLw0SKqkRa1fkTUN-I6

Skrevet

Jeg og håkon hadde oss ei økt på bilen hans i går bytta diff hardykobling og justerte litt høyde. Blei ikke tatt så mye bilder tror jeg men her er ett fra når coilovers var kommet på igjen hvertfall.

jnz32wvv9nd68v7weq6f.jpg

Skrevet

Som Halfdan nevnte så hadde jeg og han en økt på bilen min på mandag der planene MINE var og bare skifte diff egentlig. Da jeg skulle låne bukken til Halfdan for å gjøre det så begynte han å gå rundt bilen min å leite så fælt, så stoppa han opp å lurte på hvor coiloversene mine var. Hjemme svarte jeg, så fikk jeg til svar igjen at jeg ikke fikk låne bukken om jeg ikke monterte coilovers samme kveld. Så da måtte jeg bare sette meg inn i Schulzen hans og kjøre og hente de :) ( Som forøvrig var veldig greit og artig) Så jeg må si en stor takk for hjelpen Halfdan :D

Jeg ble litt ivrig, så det er dårlige med bilder underveis og jeg har bare fullt av random mobilbilder. Jeg har en del planer framover med bilen, mye småtteri, men får prøve å oppdatere når jeg begynner med det :D

Her var diffen jeg skulle skifte til, nye simmeringer, shimsa sperre, tettninger, støvringer og div. 3.64utv

20120611_205838.jpg

Så etter streng beskjed fra H_Vatn måtte disse på, og her holder han på å sveise inn forsterkninger i fjørbeinet fram mens jeg skifter diff :D

20120611_205844.jpg

Før vi begynte

20120611_205855.jpg

Og random bilder etter vi var ferdig :D

20120612_013400.jpg

20120612_013410.jpg

20120612_013425.jpg

20120612_013438.jpg

20120612_013554.jpg

20120612_022125.jpg

20120612_153730.jpg

20120612_153742.jpg

20120612_233105.jpg

20120612_233201.jpg

dette ble saker håkon ;)

Takk for det Marius, litt mindre dekk, spacere og mer senk etterhvert :D

ser bra ut dette ja ;)
ikke dumt :)

Takk for det :D

Må slippe den ned så vi får se stuket nå Håkon :wink:

Hvilken dekkdim. bruker du forresten?

Hehe, du får det nå :D Altfor mye gummi etter min smak, eller, jeg ble litt fornøyd. Men planene mine er mindre gummi :D

Nå er det 205/50 fram og 205/55 bak

Mvh

Håkon

Skrevet

Å herregud hva er det å ikke like her? Karosseriet, fargen, RS'ene er en super sammensetning. Hadde skrudd den ned litt til i ræva for å slippe at den stuper med fronten om det var min bil, men ellers "tio rattar" från meg! :D

Skrevet
Å herregud hva er det å ikke like her? Karosseriet, fargen, RS'ene er en super sammensetning. Hadde skrudd den ned litt til i ræva for å slippe at den stuper med fronten om det var min bil, men ellers "tio rattar" från meg! :D

Hehe, takk for det :D Jeg er veldig enig selv, likte stuket med denne fargen og rsene, og som du sier så må den lengre ned bak, men har ikke fått valsa buer og handla smalere dekk bak med mindre profil også, den skal etter planen bli slik som du ønsker, takk for det :D

Skrevet
Altfor mye gummi etter min smak, eller, jeg ble litt fornøyd. Men planene mine er mindre gummi :D

Nå er det 205/50 fram og 205/55 bak

Synes dette fyller hjulbuen greit jeg. Tror jeg har ennå mere ballong på RS`ene mine, men så er det jo store hjulbuer å fylle med kun 16" også da :wink:

Skrevet
Hvor breie er felgene?

Er det mye mer du kan stile den ned?

Ellers ser den meget bra ut nå, sjalusi...! =P~

De er bare 8'' rundtom. Det er en del til å justere på ja, men må få valsa bak og mindre dekk. Mener jeg har hvertfall en 4-5 cm mere å gå på fram og litt mere bak. Takk for det :D

Synes dette fyller hjulbuen greit jeg. Tror jeg har ennå mere ballong på RS`ene mine, men så er det jo store hjulbuer å fylle med kun 16" også da :wink:

Joda, forsåvidt, men om jeg vill lengre ned og jevne ut ''stuket'' litt må jeg senke litt mere bak enn fram og mindre profil. Er de mye større en E28 buene da? :D

Ble grisetøft det der:) Hilken motor er det i denne da?

Joda, takk for det :D Om du ser på side 26 om jeg ikke tar helt feil ser du bilder ifra jeg satte sammen motoren til denne. Det er en M30B34 som står i denne.

Mvh

Håkon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...