Haakjin Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Mjørgen skrev: Off utrolig kjedelig ta!! Kjørte forbi åfarnes på søndag så jeg tok en titt på den.. Du har jo litt jobb foran deg! Men blir bil igjen tå na Bytter du innerskjermen og front kasett er ju vell langt på vei? eller er den skikkelig rammesjeiv?Jørgen:) Sto bilen der enda urørt med felger og alt da? Er nokk litt jobb ja, tror ikke den er rammeskeiv, frontkasseten min var svekket fra før, og schulzen er veldig hard bak der, så tror egentlig jeg kommer unna med å bytte kasset, dra ut innerskjerm eller skifte den da. Har som sagt ikke fått sett så mye på den selv enda, må vente til Andros kommer hjem med bil med hengerfeste og bilhenger før jeg får henta den.
Haakjin Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 haybimmsen skrev: ditta unte e deg ikke.. Hmm, nei, så utrolig kjipt å når jeg endelig begynte å like bilen og alt fungerte som det skulle Får satse på at jeg får den til igjen
haybimmsen Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 ser den. men det du har prestert hittil ser e ikke noe problem i at du ikke skal få det til igjen. ditta fiksa du
Haakjin Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 haybimmsen skrev: ser den. men det du har prestert hittil ser e ikke noe problem i at du ikke skal få det til igjen. ditta fiksa du Hehe, artig at du sier det da:) Får satse på at jeg får retta den
HalvorK Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Fin bil det her. Jeevli synd med kræsjen, men sånt skjer og kjenner jeg dere gutta rett så er vel denne på veien igjen innen rimelig kort tid
Haakjin Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Halvor89_ skrev: Fin bil det her. Jeevli synd med kræsjen, men sånt skjer og kjenner jeg dere gutta rett så er vel denne på veien igjen innen rimelig kort tid Joa, takk for det. Det var ikke noe gøy, jepp, får satse på det Meget overaska over E36n din også Halvor, da jeg lenge ikke har likt E36, men din var virkelig pen og se etter
Haakjin Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 bedmund skrev: Fått hjem bilen da Håkon? Nei
Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Uff dette må jo være en av de tristeste ulykkene på lenge, så flotte biler og ikke lett å fikse over natta pga deler vell
Haakjin Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Glenglen skrev: Uff dette må jo være en av de tristeste ulykkene på lenge, så flotte biler og ikke lett å fikse over natta pga deler vell Nei, det var jævlig kjipt. Mtp deler så kan schulzen ta mange deler fra en orginal Sedan i hjørnet der, resten lages nytt av oppretter, så det ordner seg nok. Mtp min så har jeg alle deler liggende som skal til for å rette den. Må bare få den hjem å se over hva jeg må bytte og ikke.
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Dette var utrolig synd ja:( hadde lakkboksen min vært oprativ sku i lakkert t d
Haakjin Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 jakobm5 skrev: Dette var utrolig synd ja:( hadde lakkboksen min vært oprativ sku i lakkert t d Var det ja Haha, fiks den så kommer jeg så du får lakkert jeg da? Driver du mye med lakkering eller?
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Bre på hobbybasis:) lenge siden sist men nå er alt innkjøpt så mangler bare fritid:)
Trond.S Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Kjedelig ulykke. Ikkje bra å få skada så fine gamle biler, men dere pojkarna fikser detta Hyggelig å hilse på deg på søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå