NBCustom Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Uff, dette hørtes virkelig ikke bra ut! Søppel av noen mennesker... lykke til med å finne det igjen, krysser fingrene for deg.
Kristian Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Følger med jeg også.. Er dette originale RS? Dimensjon?
martinwenberg Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Faen for noe drit! Skal følge med jeg og, selv om jeg bor i Nordland. Hvis dem selger felgene, blir det neppe til naboen sin..
Haakjin Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Da har æ henta bilen! Kan garantere det er folk fra bimmers som har vært på tokt , eller hvertfall noen som kan bmw. De har prøvd å stjelt m-tech1 rattet mitt også. Så var m-girkule og girmansjett borte. Men jeg har vært i kontakt med de som jobber på ferga. Å de hadde en viss anelse om hvem det var , de kunne gjenkjenne folk og bil. Håper bare dere melder dere når det enda er tidsnokk
Kristian Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Legg ut navn på synderne her NÅR du finner ut av det.
Haakjin Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 De skal fortsatt få sin siste sjanse til å melde seg , og jeg må finne navna selv. Fergemann skulle sjekke det ut
jakobm5 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Å dæven døtte!!!!! Hold oss oppdatert... Dette som er så skummelt med å dele mye på forum.. Skulle kostet litt å være medlem på bimmers så hadde man luket ut litt... Gla jeg har garasje med alarm og utrykking.. Låsebolter på felgene å.. Håper det ordner seg.. Bynte virkeli å like bilen..bare sifra om du trenger en hånd:)
Jørgen Lie Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Herlig Håkon!!! Hadde vært så UTROLIG bra om dette hadde blitt oppklart og kommet frem i dagens lys! Unner ikke slik tjuvpakk noen ting som helst. Du må bare si fra om det er noe! Snakket litt med H_Vatn i sta på tlf.. Har kontaktet ei jeg kjenner fra vgs som bor der inne. Hun kjenner til store deler av "bilnettverket" i omegn der som felgene ble borte, så hun skulle ta en runde med sin gjeng, og gir meg tilbakemelding om noe blir hørt eller sett fra hennes gjeng i alle fall!
Kjexx Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Du får legge ut her, er det noen herfra håper jeg de blir sperret ute fra alt som heter bmwforum, treff etc..
Eystein Ose Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Du får legge ut her, er det noen herfra håper jeg de blir sperret ute fra alt som heter bmwforum, treff etc.. ++! Folk burde forfaen meg lære seg forsjellen på mitt og ditt. Håper det ordner seg!
Kjexx Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Men på en annen side hadde det kostet han 500 kr å få falken til å hente den. Legger du fra deg 1000 kr på fortauet å satser på at de ligger der i morgen er man litt godtroende. Slike felger er ikke hverdags. Så tips til neste gang. Ring falken.
Larsinnj Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Men på en annen side hadde det kostet han 500 kr å få falken til å hente den. Legger du fra deg 1000 kr på fortauet å satser på at de ligger der i morgen er man litt godtroende. Slike felger er ikke hverdags. Så tips til neste gang. Ring falken. Fordi om det står en bil godt gjemt inne i noe kratt bak et skur (Jeg var med når det skjedde) så betyr det ikke at man kan jekke opp bilen å skru av felgene å sette igjen bilen på lecablokker, pluss forsøke å ta enda mer av interiøret! Synes det var et unødvendig innlegg Kjexx.. Håper virkelig du finner ut hvem som gjorde dette å de får finne ut the hard way at man bare ikke tar andres sine ting! Greit nokk, man kan ha lyst på ting andre har.. Det har jo jeg og, men for faan skaffe det på lovlig vis da! Er jo ikke umulig å kjøpe RSer. De kan jo aldri bruke eller selge disse igjen uansett så jeg skjønner ikke vitsen!
Kjexx Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Så du er uenig i at det hadde vært lurt å ringe falken? Jeg er selvfølgelig enig i at folk burde la den være å ikke stjele ting. Men nå er det jo en gang sånn at det er slikt folk gjør.. Det jeg syns er litt rart er at han skrev vel her i går eller i forigårs at bilen stod der, så skulle ikke forundre meg om det er noen herfra. Men da håper jeg de blir bannet for life. Slikt er ikke mye kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå