M3 Yngve Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Ikke skriv så at de/han/ hun/ dem kan sitte har å "gjemme" seg for spanerne etter dem. Håper virkelig felgene kommer til rett, og den/ de som har gjort det får en lære penge. Men kan ikke henge dem ut her, for da kommer de nok ikke til å angre seg, å komme med dem. Helt enig med å ringe til Falken eller få den noe tryggere sted, hadde vært lurt. Bare en pressening hadde sikkert hjulpet. Det å skrive og legge ut for mye på nett, er blitt et stort problem om dagen. Hørte noen at forsikringselskpene trekker deg, om du har skrevet på face at du er borte, og du får innbrudd. Lykke til. PS. RS felger er ikke vanskelig å få tak på, bare man betaler
Kjexx Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Det er sant Yngve, men de er vanskelig å få tak i for en som ikke har penger..
Tynes944 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Håper felgene kommer til rette igjen!! Suger når sånt skjer. Har nettopp bygd turbo på bilen min, å wastegaten tar oppi panseret, så får ikke igjen panseret. Da jeg leste dette torte jeg ikke å la den stå ute så satt den inn nå. Er så utrolig mange som tar seg til rette å gjør som de vil! Men er såpass spesielle felger dette så jeg håper de kommer til rette igjen! Skal holde utkikk her på sunnmøre også
Haakjin Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Stemmer vell det m3yngve , jeg har gått fram på helt feil måte , men ble så sykt stressa og sjokka da jeg fant ut dette. Ikke at felga er noe spesiell sånn sett , men hadde litt planer med disse siden sentra er i "rett" størelse og slik ;((
325ti Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Sure greier. Skal holde øyne og ører åpen på denne sida av molde ferga, Når det er sagt er det en gjeng i romsdalen som ikke akkurat er ukjent for og kapre alt av verdi som er andres sitt. Klipp fingra av de om du finner jævlene.
knut_olestad Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Må innrømme at jeg har ett navn oppe i hodet.. Men ble det observert noe bil? Eventuelt hva slags bil/farge, pm om du vet
bmwp0wer Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 trist dette håkon håper du får til bilen igjen å finner jævlene bare si ifra om du trenger hjelp en dag
Haakjin Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Ingen som har tips til meg?! Pm sendt knut.. Skal gjøre det Jakob
Haakjin Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Får legge ut noen bilder fra som har skjedd i det siste da.. Uka før rudskogen på E30 meet gikk jeg i innkjøp av denne fordi jeg trengte en litt mer brukervennelig bil enn E28 med den høyda jeg kjørte på Å her var vi ferdig lasta og klar til rudskogen. Sølsnes - Åfarnes fergekøa med Larsinnj, H_vatn og Diohrvik. Og meg da, 30 min før kræsjet Sverigetur ila E30 meet helga Så var det ivei å hente bilen da, tok med noen felger å satte på den Her på tur hjem igjen Så skulle jeg en tur til Namsos i helga, så sto denne i Steinkjer for vrakpant, så bestemte meg for å hente den med det samma også byttet til shadowline lykter Satte på lykter og grøftlys Interiør Så begynte jeg å demontere litt på den grønne .... Liten knekk på førerdør Tatt litt borti med dekk Radiator Frontplate Så slik står det sålangt, må prøve å dra ut det som er kræsja litt før jeg kapper ut å sveiser inn nytt.. Gruer meg litt men Utrolig glad for at jeg kjøpte 525n uka før jeg kræsja da Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Noen som har 20mm spacere og bolter i nærheten som de enten vill selge eller låne bort til rudskogen helga?
BMW E30 325 Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Du spurte etter 20mm spacere og bolter osv, så lurte på hva plana var;)
Haakjin Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Du spurte etter 20mm spacere og bolter osv, så lurte på hva plana var;) Åja, slik ja ;p K-sport på E34 stv'n og tucke monoblokk hjula til rudskogen helga var tanken da Kanskje det ja Halfadan, blir sikkert litt mye, men kan hjerne prøve ;p 2 stk eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå