Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Håkon!! Kan ikke du skaffe de 30mm fra H_vatn, også bytter du de mot mine 20mm? Skrudde.

2stk

Skal sjekke dette :D

Liker e34en din jeg ;) Fin bruksvogn det :)

Joa, takk, digger din å :D Min blir med senk og spacere :)

Likte veldig godt e34'en din eg og! Godt og sjå litt framgang etter all motgangen du har hatt i det siste :)

Takk for det, digger E34 parken din også :) Joda, det er greit det, hadde bare felgene kommet til rette igjen så hadde det hjulpet syykt mye på motivasjonen min hvertfall :(

Mvh

Håkon

Skrevet

Nå har jeg satt på coilovers på E34 stvn min også :) Ble egentlig veldig fornøyd selv, litt mere senk fram så er det en grei bruksbil, trenger også å space ut 20mm bak :)

Men pcen min har kræsja, så sitter på en imac som jeg ikke skjønner bære av, så får ikke lagt inn bilde :(

Skrevet

Nå begynner stasjonsvogna å bli klar til avreise til Rudskogen på onsdag, skal bare få vaska den skikkelig så setter jeg kursen nedover til Rudskogen med Erlendmelk her på forumet :)

Skrevet
Skal holde utkikk etter dere eg då.. Eg farer nedover med den grønne tds'en :)

Okei, det må du gjøre, vært artig med en prat :) Veldig fin den også, nesten lyst å parkere noen mil fra dere, for min ser ikke ut mtp på boblerust og sliten lakk :)

Skrevet
råe felger og fint stuk på den nå :D

Takk for det, klarer ikke helt å digge det selv enda , men fornøyd med utseende på brukshulken alikevel :)

Skrevet

hehe.. Din har ivertfall samme lakk over heile bilen ;) min har jo ei svart dør! Men skal holde augene opne etter 2 stk laaave og fine e34'er der borte som sagt! :D

Skrevet
hehe.. Din har ivertfall samme lakk over heile bilen ;) min har jo ei svart dør! Men skal holde augene opne etter 2 stk laaave og fine e34'er der borte som sagt! :D

Ahh, det er sant da ;) En av de få bilene jeg har eid med hel lakk egentlig, så jeg børe vell være fornøyd sikkert :) Det må du gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...