Erlendmelk Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Håkon!! Kan ikke du skaffe de 30mm fra H_vatn, også bytter du de mot mine 20mm? Skrudde. 2stk
John90 Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Likte veldig godt e34'en din eg og! Godt og sjå litt framgang etter all motgangen du har hatt i det siste
Haakjin Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Håkon!! Kan ikke du skaffe de 30mm fra H_vatn, også bytter du de mot mine 20mm? Skrudde.2stk Skal sjekke dette Liker e34en din jeg Fin bruksvogn det Joa, takk, digger din å Min blir med senk og spacere Likte veldig godt e34'en din eg og! Godt og sjå litt framgang etter all motgangen du har hatt i det siste Takk for det, digger E34 parken din også Joda, det er greit det, hadde bare felgene kommet til rette igjen så hadde det hjulpet syykt mye på motivasjonen min hvertfall Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Nå har jeg satt på coilovers på E34 stvn min også Ble egentlig veldig fornøyd selv, litt mere senk fram så er det en grei bruksbil, trenger også å space ut 20mm bak Men pcen min har kræsja, så sitter på en imac som jeg ikke skjønner bære av, så får ikke lagt inn bilde
Haakjin Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Eller, har ett mørkt bilde fra Facebook da
Haakjin Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Så og si ubrukte k-sport coilovers som har stått på en e34 sedan;p fikk de for å overhale en m21 motor for en kompis
Haakjin Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Nå begynner stasjonsvogna å bli klar til avreise til Rudskogen på onsdag, skal bare få vaska den skikkelig så setter jeg kursen nedover til Rudskogen med Erlendmelk her på forumet
John90 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Skal holde utkikk etter dere eg då.. Eg farer nedover med den grønne tds'en
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Skal holde utkikk etter dere eg då.. Eg farer nedover med den grønne tds'en Okei, det må du gjøre, vært artig med en prat Veldig fin den også, nesten lyst å parkere noen mil fra dere, for min ser ikke ut mtp på boblerust og sliten lakk
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 råe felger og fint stuk på den nå Takk for det, klarer ikke helt å digge det selv enda , men fornøyd med utseende på brukshulken alikevel
John90 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 hehe.. Din har ivertfall samme lakk over heile bilen min har jo ei svart dør! Men skal holde augene opne etter 2 stk laaave og fine e34'er der borte som sagt!
Haakjin Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 hehe.. Din har ivertfall samme lakk over heile bilen min har jo ei svart dør! Men skal holde augene opne etter 2 stk laaave og fine e34'er der borte som sagt! Ahh, det er sant da En av de få bilene jeg har eid med hel lakk egentlig, så jeg børe vell være fornøyd sikkert Det må du gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå