Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hadde jeg ikke fått med meg... Måtte bla noen sider tilbake og må si at jeg fikk SJOKK! Kjenner en person som bor i området, kanskje han har sett noe!

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette hadde jeg ikke fått med meg... Måtte bla noen sider tilbake og må si at jeg fikk SJOKK! Kjenner en person som bor i området, kanskje han har sett noe!

Det er ikke noe artig dette nei :( Jepp, takk skal du ha for info på pm :D Håper han har noen tips.

Skrevet

Hørte rykter om at du ble fra stjålet noen felger på ferge kaia ja :/ utrolig kjipt. Kjenner en kompis i nærområde dær skal høre litt med han om han Hvet noe :)

Skrevet
Kommet no lenger med rettinga da?

Har ikke hatt noe motivasjon til å begynt med det enda. Så reiser jeg på sjøen imorgen, så det blir vell en stund til denne er på veien igjen :(

Hørte rykter om at du ble fra stjålet noen felger på ferge kaia ja :/ utrolig kjipt. Kjenner en kompis i nærområde dær skal høre litt med han om han Hvet noe :)

Ja , stemmer det :( Takk skal du ha om du gjør det :D

• 2 weeks later...
Skrevet
Skal du ha girkasse clutch og svingjul til e34,n ?? 8)

Svart deg på PM :D

Jeg har 4stk av de Hartge felgene til overs.. Problemet er at 3 er samme dim, og siste er smalere.. 16" :)

Nå er jeg ikke helt med jeg? Monoblokk felger , eller tre-delte? :D

Mvh

Håkon

• 2 weeks later...
Skrevet

Skal sende en pm til søskenbarnet mitt som er sammen med en E28 figur i området i nærheten av der jeg. Du hører fra meg på pm når jeg får svar. :) håper det går ann å finne igjen felgene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...