Haakjin Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Skal sende en pm til søskenbarnet mitt som er sammen med en E28 figur i området i nærheten av der jeg. Du hører fra meg på pm når jeg får svar. håper det går ann å finne igjen felgene dine. Flott! JA, det hadde vært ufattelig godt å fått de til rette igjen, motivasjonen øker også da. Skjønner ikke at felgene kan forsvinne slik, det er da ikke store plassen de ble stjelt på heller
RS-Heggem Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Det er jo enest om det er østblokkere som har tatt de da, da er det jo bare glemme å få de igjen også. Jeg frykter kun de, siden jeg har for god tro på at Nordmenn vil stjele felgene mine. De stjeler da alt det er igjen dekk på, til og med helt utslitte.
Haakjin Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Det er jo enest om det er østblokkere som har tatt de da, da er det jo bare glemme å få de igjen også.Jeg frykter kun de, siden jeg har for god tro på at Nordmenn vil stjele felgene mine. De stjeler da alt det er igjen dekk på, til og med helt utslitte. Jeg er sikker på at vedkommende er innpå her og er en aktiv bmw mann. Pga ting som ble stjelt er bare bmw relatert, og sånn som cdspiller og slik sto igjen urørt, og slik som hjulbolter og spacere låg igjen, akkurat som at de var forsiktig med bilen når de tok felga. Å det som gjør meg enda kvalmere , er at vedkommende sikkert sitter å leser det jeg skriver nå
helland Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 forundrer meg ikke i det heletatt... er så mange jævla sjalu idioter som ikke har respekt for hva andre har jobba og slitt for å få til!
Haakjin Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 forundrer meg ikke i det heletatt... er så mange jævla sjalu idioter som ikke har respekt for hva andre har jobba og slitt for å få til! Jotakk, ikke mindre enn en liten måned fikk jeg kjøre med bilen slik som den var med nye coilovers,felger og ''ny'' motor! Faan hvor jeg savner de dagene nå
bmwp0wer Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 å dette irritere meg faens så trist alt dette var .. håper vi finner jæveln som har gjort dette håkon
Haakjin Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 å dette irritere meg faens så trist alt dette var .. håper vi finner jæveln som har gjort dette håkon Det ser nokk dårlig ut
Haakjin Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Rart at de ikke tok spacere osv?? Veldig snodig! Men så skal det sies at det vare bare to billige 5mm spacere fra biltema da, men hadde lange bolter og slik da, rart de ikke tok de også.
BMW E30 325 Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 de viste vel at noen av spacerne var mine, tenker jeg Bygg ferdig 535en du nå, også sparer du til råere hjul, nå som du er blitt sjømann !
Haakjin Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 de viste vel at noen av spacerne var mine, tenker jeg Bygg ferdig 535en du nå, også sparer du til råere hjul, nå som du er blitt sjømann ! Hvilken av 535ene? Joda, skal vell få råa til hjul etterhvert, men nå vet jeg ikke hva jeg vill ha
Haakjin Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 den svarte Gjøre med den grønne da? :s Men motivasjonen er oppe igjen mtp den svarte igjen hvertfall, bare komme meg i nytt lokale først
BMW E30 325 Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Godt å høre:) Nei, du må vel dra å slitte litt i den, å få den sammen etter hvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå