Haakjin Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Spotta nybilen din i KR i går..! Det tviler jeg sterkt på Jørgen? Håper ikke det hvertfall? Jeg forlatte bilen låst i en garasje i kr.sund, og nøkklene er med meg her på sjøen
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Det tviler ikke jeg på! Var jo i garasjen jeg spotta den Driver og spaner og legger plan for å stjele den skjønner du Edit: Endret grunnet skrivefeil
Haakjin Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Det tviler ikke jeg på! Var jo i garasjen jeg spotta den Driver og spaner og legger plan for å stjele den skjønner du Edit: Endret grunnet skrivefeil Åja, haha Da skjønner jeg, hva faan gjør du i det bygget da?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Spaner på bilen din hører du! Evt så kom det noen å skulle inn i garasjen da jeg sto å tanka diesel på søndag
Haakjin Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Spaner på bilen din hører du! Evt så kom det noen å skulle inn i garasjen da jeg sto å tanka diesel på søndag Det forklarer vell det meste
tommyheimberg Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 En her hjemme som har sånne på en 635 feite hjul! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Da har jeg hentet hjul til deg Mr. [ Bilde ] Takk igjen Jørgen Fikk Jørgen til å hente noen brukshjul for meg mens jeg er på sjøen En her hjemme som har sånne på en 635 feite hjul!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Åja, joda, helt greie brukshjul synes jeg, er jo BBS og kant
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Di som låg på vestnes? Ser meget bra ut! Stemmer John, Jørgen var på ferde alikevel
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Her er ett lite mimre bilde fra i sommer når læreren min prøvekjørte E28n! Gud hvor jeg savner de to månedene med å kjøre denne Håper jeg får retta den og kjøpt meg nye rs felger igjen:( Hvor er den jævelen som stjal felgene mine da montro?
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Fortsatt ikke sett eller hørt noe til felgene? :/ ingen spesielle kjennetegn på de?
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Jeghar et sett med RS i både 16 og 17 jeg kan selge til deg. (det er ikke dine gamle) Hva var specs på dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå