Haakjin Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Fortsatt ikke sett eller hørt noe til felgene? :/ ingen spesielle kjennetegn på de? Nope, ikke et tips engang. Joda, det er det, send meg pm om du er interessert i å vite de Jeghar et sett med RS i både 16 og 17 jeg kan selge til deg. (det er ikke dine gamle)Hva var specs på dine? Sender pm med det samma jeg Mine var bare 8x16'' rundtom. men alikevel
Markus E30 Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Kjipt med felga ja håper bilen bil pen igjen nå som dere snakker om det så har jeg faktisk nye oppussa Rs i 16 jeg og
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Kjipt med felga ja håper bilen bil pen igjen nå som dere snakker om det så har jeg faktisk nye oppussa Rs i 16 jeg og Har sikla på dine også Markus, men 15k og oppover sprenger mitt budsjett gitt
Markus E30 Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Tja, går ned nå fortia for de må bort! men ser den
joachim sørlie Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Folk stjeler felger som ravner om dagen.. Er noen mistenksomme biler som plutselig har kommet her jeg bor, så bakfelga (Alpina) ligger og koser seg på rommet..
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 ikke forfelgene? jeg har gjemt og låst bort mine også
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Tja, går ned nå fortia for de må bort! men ser den Hehe, ja, send meg en pm med minstepris da Folk stjeler felger som ravner om dagen.. Er noen mistenksomme biler som plutselig har kommet her jeg bor, så bakfelga (Alpina) ligger og koser seg på rommet.. Det er bra, du må kjøpe deg låsebolter, det skal jeg hvertfall!
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Låsebolter holder bare rampunger unna, de som vil ha felgene får lett av låsebolter, desverre :/ tenkte jeg skulle kjøre på med 5 sett med låsebolter på m5'n
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Tja, går ned nå fortia for de må bort! men ser den Hehe, ja, send meg en pm med minstepris da Folk stjeler felger som ravner om dagen.. Er noen mistenksomme biler som plutselig har kommet her jeg bor, så bakfelga (Alpina) ligger og koser seg på rommet.. Det er bra, du må kjøpe deg låsebolter, det skal jeg hvertfall! Låsebolter, og sveise de fast?
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Tja, går ned nå fortia for de må bort! men ser den Hehe, ja, send meg en pm med minstepris da Folk stjeler felger som ravner om dagen.. Er noen mistenksomme biler som plutselig har kommet her jeg bor, så bakfelga (Alpina) ligger og koser seg på rommet.. Det er bra, du må kjøpe deg låsebolter, det skal jeg hvertfall! Låsebolter, og sveise de fast? Blir litt vanskelig å sveise alu mot stål , men skal vell finne på en patent så de aldri får stjelt fra meg igjen hvertfall
joachim sørlie Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Nei, er vel ikke så mange som kun tar 2 felger, håper jeg. Blir nok noe skikkelig bolter på meg til sommeren igjen! Alarm på senterkoppene tror jeg er tingen
Haakjin Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Stålbolter tenkte jeg da. Åja, slik ja:) Det var ingen dum ide
blækkbankarn Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 snart på tide med en update her kansje!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå