Haakjin Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Etter litt tenking fram og tilbake orker jeg ikke å starte en ny tråd på E28n enda, kanskje senere når jeg får gjort ting selv. Men etter noen spørsmål så skal jeg legge ut bilder fra rettingen av den kræsja e28n, jeg har bilder av nytt lokale også, men det får bli senere, da det er en del bilder , og her midt i Atlanterhavet er det veldig dårlig med internett til tider, så tar en stund å laste opp alt PS: JA, den er garasjelakkert, men etter midlene, tiden og hva jeg betalte for retting/lakkering, er jeg mer en nokk fornøyd. Siden jeg har flyttet inn i lokale med lakkboks nå så kanskje jeg får kosta på den en hellakkering en vakker dag Her er donorbil en halv front mindre Framskjerm som trengte litt sparkel Bakskjermen var også værre enn forventet Panser trengte litt sparkel pga en liten knekk i ett hjørne Grunning, pussing etc: Lakkering: Mvh Håkon
BMW E30 325 Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 dette så jo veldig bra ut. troa på denne bilen jeg, fargen er jo utrolig kul:D
Pedi Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Takk for bildene! Det gleder meg å se at denne bilen ikke havnet på høggern, lett kunne feil person gjort det. Arbeidet ser bra ut også, det er jo egentlig en litt "plankekjøringsjobb" siden du slippe å nappe i den. Og det er jo bra. Så jeg regner med at denne bilen er klar til sesongen 2013... Fargen er dødsfin, håper du spanderer hellakkering på den en gang i fremtiden.
kristoffersandnes Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Syns du er veldig veldig dyktig! Den E28'n er veldig flott, ser du også har XD regnr så den er vel kanskje kjøpt hos samme forhandler som min en gang i tia
Haakjin Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 dette så jo veldig bra ut. troa på denne bilen jeg, fargen er jo utrolig kul:D Takk for det Marius, jeg digger fargen selv også Takk for bildene!Det gleder meg å se at denne bilen ikke havnet på høggern, lett kunne feil person gjort det. Arbeidet ser bra ut også, det er jo egentlig en litt "plankekjøringsjobb" siden du slippe å nappe i den. Og det er jo bra. Så jeg regner med at denne bilen er klar til sesongen 2013... Fargen er dødsfin, håper du spanderer hellakkering på den en gang i fremtiden. Har ikke vært i tvil engang jeg, bilen skulle opp å gå igjen! Jepp, glad hverken rammevange eller dempertårn fikk noe skade av kræsjet, så var jo samme prosedyre som rustsveising dette Bilen blir nokk klar til 2013 sesongen skal du se, jeg skal jo kjøre til E30meet med den for å få sett på din sin vell? Hellakkering må det bli etterhvert ja dette så veldig bra ut;) Syns du er veldig veldig dyktig! Den E28'n er veldig flott, ser du også har XD regnr så den er vel kanskje kjøpt hos samme forhandler som min en gang i tia Takk for det Din er XD registrert den også? Det som er ''kjipt'' med min er jo at den er jo ikke registrert før 1989 Mvh Håkon
kristoffersandnes Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Takk for det Din er XD registrert den også? Det som er ''kjipt'' med min er jo at den er jo ikke registrert før 1989 Mvh Håkon Ja, den er det. Så begge bilene er fra levanger området da Jeg så det når jeg sjekka den ut på tilhenger app'en til vegvesenet : /
matsrh Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Godt du får e28n opp å gå igjen Hvilken dim har du på hartge felgene som står på e34n?
Haakjin Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 Godt du får e28n opp å gå igjen Hvilken dim har du på hartge felgene som står på e34n? Det er godt ja De er 8.5'' x 17''
Haakjin Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Jeg må foresten si at det er ''blækkbankarn'' som har stått for alt arbeidet av retting og lakkering av bilen, jeg har ikke gjort stort selv på denne biten:) Jeg er veldig fornøyd med arbeidet han har gjort hvertfall
Haakjin Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Da er jeg endelig flytta inn i nytt og bedre lokale med bedmund her på forumet Her er noen bilder fra da vi tok over, til nå! Ny bukk ligger klar til montering, men en del rydding måtte til Straks ble det litt bedre Her begynte vi å montere bukk Her har den kommet på plass Å her ble jomfruløftet, dette er forøvrig min gamle bil som denne tråden egentlig omhandler, bedmund har kjøpt den tilbake Dette er min plass etter jeg fikk litt verktøy på veggen Slik ble min plass til slutt med den orginale 535n på plass Bilene mine Det er lakkboks også i dette lokale, boksen skal få en liten shining med hvit maling på veggene og nye filter i gulv. Så her satser vi på mange fine stunder og sene kvelder med bilskruing, det kommer til å bli en del updates framover nå Mvh Håkon
Mjørgen Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Flott lokale og skikkelige biler:-D følger med dere!
Haakjin Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Flott lokale og skikkelige biler:-D følger med dere! Takk for det Det kommer vell en E23 745 inni her også , som blir hovedprosjektet til Bedmund
///MoePower Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 NÅ ble jeg faktisk litt misunnelig her jeg sitter.. Som tidligere lakkerer har jeg også lyst på egen lakkboks. Dere har ingen unnskyldninger til ikke å lakkere bilene deres nå! Vi må få se bilder av 745'n til bedmund btw..
Haakjin Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 NÅ ble jeg faktisk litt misunnelig her jeg sitter.. Som tidligere lakkerer har jeg også lyst på egen lakkboks. Dere har ingen unnskyldninger til ikke å lakkere bilene deres nå! Vi må få se bilder av 745'n til bedmund btw.. Hehe Her sitter vi to gutter på 18 og 19 år med lakkboks og hele pakka Men vi eier ikke kunnskaper til å lakkere, så der har vi nokk unnskyldningen vår enn så lenge Han er offshore, samme som meg, men det kommer vell bilder av den til juletider også tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå