Haakjin Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Mja.. Kan jo ta de med mens jeg leier boksen, men de blir nokk med hjem igjen etterpå Hehe
Morty999 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Se der ja... Lokalet er bra!! Få boksen opp å gå nå så, og piske Kjetil innover for å lære deg og lakkere! Det har jeg tro på. Vi "mangler" en lakkerer her ute vet du. kommer du hjem til jul? jeg har alltid hatt lyst å lære å lakkere bil så kan hende det blir no årnings, har prøvd endel og føler jeg får det til bra men får nå se når min skal innafor der
Haakjin Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Se der ja... Lokalet er bra!! Få boksen opp å gå nå så, og piske Kjetil innover for å lære deg og lakkere! Det har jeg tro på. Vi "mangler" en lakkerer her ute vet du. kommer du hjem til jul? jeg har alltid hatt lyst å lære å lakkere bil så kan hende det blir no årnings, har prøvd endel og føler jeg får det til bra men får nå se når min skal innafor der Høres bra ut , mestrer du både lakkering og mapping så kan du gjøre alt jeg frykter å gjøre
Haakjin Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Da fikk jeg endelig handlet noen 3-delte hjul igjen , etter at de andre ble stjelt og sporløst forsvunnet Jeg endte opp med noen OZ Futura i 8.5'' og 10'' 17'' ET13 og 19 tror jeg det var Jeg er på sjøen, så jeg fikk bare tilsendt ett bilde hjemme ifra, de er skitne og ekkle, men håper de blir bedre med litt puss og polering Disse skal forøvrig på den grønne til sommeren Mvh Håkon
Stale_H Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 En som syntes det var meeeget gøy å være med å kjøre e28!
Haakjin Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Har troa når jeg får polert opp senteret igjen ja:D Haha, onkel Ståle på luftetur? Ser ut som bilen min har det gått
RS-Heggem Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Da fikk jeg endelig handlet noen 3-delte hjul igjen , etter at de andre ble stjelt og sporløst forsvunnet Jeg endte opp med noen OZ Futura i 8.5'' og 10'' 17'' ET13 og 19 tror jeg det var Jeg er på sjøen, så jeg fikk bare tilsendt ett bilde hjemme ifra, de er skitne og ekkle, men håper de blir bedre med litt puss og polering Disse skal forøvrig på den grønne til sommeren [ Bilde ] Mvh Håkon Disse blir garantert kule på den grønne. Nesten så man skulle visst hvilken adresse de ligger på nå..
Haakjin Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Disse blir garantert kule på den grønne. Nesten så man skulle visst hvilken adresse de ligger på nå.. Heyhey, ikke spøk med det der, skjærer i hjerte at RSene er bort enda
RS-Heggem Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Jeg trekker det tilbake jeg. Du har ikke fått en eneste ledetråd går jeg ut ifra? De er vel splittet og ombygget for lenge siden..
Haakjin Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Jeg trekker det tilbake jeg. Du har ikke fått en eneste ledetråd går jeg ut ifra? De er vel splittet og ombygget for lenge siden.. Nope, de er vell desverre det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå