Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Se der ja... Lokalet er bra!! Få boksen opp å gå nå så, og piske Kjetil innover for å lære deg og lakkere! Det har jeg tro på. Vi "mangler" en lakkerer her ute vet du.:) kommer du hjem til jul?

jeg har alltid hatt lyst å lære å lakkere bil så kan hende det blir no årnings, har prøvd endel og føler jeg får det til bra men får nå se når min skal innafor der :D

Skrevet
Se der ja... Lokalet er bra!! Få boksen opp å gå nå så, og piske Kjetil innover for å lære deg og lakkere! Det har jeg tro på. Vi "mangler" en lakkerer her ute vet du.:) kommer du hjem til jul?

jeg har alltid hatt lyst å lære å lakkere bil så kan hende det blir no årnings, har prøvd endel og føler jeg får det til bra men får nå se når min skal innafor der :D

Høres bra ut , mestrer du både lakkering og mapping så kan du gjøre alt jeg frykter å gjøre :D

Skrevet

Da fikk jeg endelig handlet noen 3-delte hjul igjen , etter at de andre ble stjelt og sporløst forsvunnet :(

Jeg endte opp med noen OZ Futura i 8.5'' og 10'' 17'' ET13 og 19 tror jeg det var :) Jeg er på sjøen, så jeg fikk bare tilsendt ett bilde hjemme ifra, de er skitne og ekkle, men håper de blir bedre med litt puss og polering :D

Disse skal forøvrig på den grønne til sommeren 8)

541f6w477cez8vc95fli.jpg

Mvh

Håkon

Skrevet
Da fikk jeg endelig handlet noen 3-delte hjul igjen , etter at de andre ble stjelt og sporløst forsvunnet :(

Jeg endte opp med noen OZ Futura i 8.5'' og 10'' 17'' ET13 og 19 tror jeg det var :) Jeg er på sjøen, så jeg fikk bare tilsendt ett bilde hjemme ifra, de er skitne og ekkle, men håper de blir bedre med litt puss og polering :D

Disse skal forøvrig på den grønne til sommeren 8)

[ Bilde ]

Mvh

Håkon

Disse blir garantert kule på den grønne. :)

Nesten så man skulle visst hvilken adresse de ligger på nå.. :-k

Skrevet

Disse blir garantert kule på den grønne. :)

Nesten så man skulle visst hvilken adresse de ligger på nå.. :-k

Heyhey, ikke spøk med det der, skjærer i hjerte at RSene er bort enda ;)

Skrevet
Jeg trekker det tilbake jeg. :) Du har ikke fått en eneste ledetråd går jeg ut ifra?

De er vel splittet og ombygget for lenge siden..

Nope, de er vell desverre det ja :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...