Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du er flink Håkon! :) Bygda her kryr nokk av harrytamper, ene værre enn den andre! :P

Men jeg ser heller ikke bort fra at det finnes ett og annet utskuddet på Smøla og. ;)

Er det mulig? Av vill gjetting fra min side om generelt Kyrksæterøra, at det er slike biler alle har, så klarer jeg å få 2 av 2 riktig? Jeg visste jo ikke om det engang ;)

:applause:

Jeg starta riktignok med en 240 turbo, men det skal dog sies at den kjørte ifra e30n til Ludvig ;)

Da skylder vi på sjåføren! :P

Men dette kan vi vel krangle om på bakeriet i morgen, isteden for å spamme ned tråden til Håkon. ;)

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det mulig? Av vill gjetting fra min side om generelt Kyrksæterøra, at det er slike biler alle har, så klarer jeg å få 2 av 2 riktig? Jeg visste jo ikke om det engang ;)

:applause:

Jeg starta riktignok med en 240 turbo, men det skal dog sies at den kjørte ifra e30n til Ludvig ;)

Men igjen da, lever den 240n nå ? Det gjør hvertfall E30n til Ludvig :D

faktisk ;)

Skrevet
Jada, vi er desverre ikke noen unntak ;)

Nok offtopic her nå, men tror faktisk volvo er en smule mer holdbare, værtfall etter min erfaring, kjørte opp på ett rekkverk, og kjørte 7 påler nedover :-P måtte bli løfta av rekkverket med kranbil, MEN det eneste som skjedde med bilen, var ett hjul som var flatt... (Bare å fylle luft igjen) :P tok hjulstillingskontroll, null feil :D[-X[-X

Men selfølgelig, har jo heller BMW ;)

Skrevet

Polerte Futuras er jo alltid en vinner! ;)

Jeg tror dette blir enda bedre enn med rs'ene, da jeg synes 17" er minimum på e28 :)

Skrevet
Har ikke vært innpå og kommentert her før, men kul E28 Håkon! :)

Og er en verdig erstatter du har fått for RSene, evig trist og forjævlig at dem ble stjålet...

Hehe, hyggelig at du tok turen innom Anders :D Takk for det.

Jeg har troa på at dette kommer til å se bedre ut ja, det var litt synd ja gitt ;)

Jeg tror dette blir enda bedre enn med rs'ene, da jeg synes 17" er minimum på e28 :)

Jepp, med en repolish og litt andre planer for de så håper jeg at jeg kan få gjort di litt ''egen'' om du skjønner. Er jo en del Futura i Norge, dog ikke så mange på E28 heldigvis enda :D

Jepp, såklart blir det bedre enn noen kjedelige 8'' x 16''RS , men planene mine for de felga var jo å bygge om til 17'' ;)

For min del er 16'' og 17'' det eneste som kan bli helt rett på E28 ;) 18'' er ikke langt unna i noen tilfeller ;)

En som syntes det var meeeget gøy å være med å kjøre e28! 8)

[ Bilde ]

For en bil og den fargen er bare så nice!:D

Takk for det, den skulle hatt en hellakkering #-o

Skrevet
Har ikke vært innpå og kommentert her før, men kul E28 Håkon! :)

Og er en verdig erstatter du har fått for RSene, evig trist og forjævlig at dem ble stjålet...

Hehe, hyggelig at du tok turen innom Anders :D Takk for det.

Jeg har troa på at dette kommer til å se bedre ut ja, det var litt synd ja gitt ;)

Jepp, med en repolish og litt andre planer for de så håper jeg at jeg kan få gjort di litt ''egen'' om du skjønner. Er jo en del Futura i Norge, dog ikke så mange på E28 heldigvis enda :D

Jepp, såklart blir det bedre enn noen kjedelige 8'' x 16''RS , men planene mine for de felga var jo å bygge om til 17'' ;)

For min del er 16'' og 17'' det eneste som kan bli helt rett på E28 ;) 18'' er ikke langt unna i noen tilfeller ;)

En som syntes det var meeeget gøy å være med å kjøre e28! 8)

[ Bilde ]

For en bil og den fargen er bare så nice!:D

Takk for det, den skulle hatt en hellakkering #-o

lakkering må jo være enkelt i det verkstedlokalet du har ;)

Skrevet

Det er jo en mulighet etterhvert, men har en del ting og ordne opp i først.

Jeg kan vell også meddele at jeg har handla ett Beige sportskinn interiør til E28n også :) Vet det er mange som ikke liker fargen, men jeg har troa på at det blir en vinner i E28n til sommeren 8)

Det er skummelt å sitte på sjøen og handle deler :shock:

Interiøret har jo en slitt førerstol som vanlig, men håper på å finne ett nytt trekk til de to sideputene på førerstolen.

3ilwb7d2qc6cxnpbolkk.jpg

oyscaplpihzet9hkhndc.jpg

2fbtda543cwpgia26x9o.jpg

Har dere troa?

Mvh

Håkon

Skrevet

Jeg vill ''ta igjen'' litt fra forrige sesong , da det endte opp med kræsj og stjelte felger tidlig i sesongen :evil:

Håper jeg får bilen klar til treff i sommer ;)

- Håkon

Skrevet

Finn nye trekk, og la møbelsnekkeriet i Angvika bytte om du ikke vil gjøre det selv :) Jeg har vært i kontakt med de selv.. Så om du vil ha kontakt-info så si fra :)

Har stor tro på at beige kommer til å bli søtt i bilen ;) passer godt til den "gamle" fargen på bilen! Fikk du med dørtrekk også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...