Larsinnj Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Ja, du er flink Håkon! Bygda her kryr nokk av harrytamper, ene værre enn den andre! Men jeg ser heller ikke bort fra at det finnes ett og annet utskuddet på Smøla og. Er det mulig? Av vill gjetting fra min side om generelt Kyrksæterøra, at det er slike biler alle har, så klarer jeg å få 2 av 2 riktig? Jeg visste jo ikke om det engang Jeg starta riktignok med en 240 turbo, men det skal dog sies at den kjørte ifra e30n til Ludvig Da skylder vi på sjåføren! Men dette kan vi vel krangle om på bakeriet i morgen, isteden for å spamme ned tråden til Håkon.
helland Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Er det mulig? Av vill gjetting fra min side om generelt Kyrksæterøra, at det er slike biler alle har, så klarer jeg å få 2 av 2 riktig? Jeg visste jo ikke om det engang Jeg starta riktignok med en 240 turbo, men det skal dog sies at den kjørte ifra e30n til Ludvig Men igjen da, lever den 240n nå ? Det gjør hvertfall E30n til Ludvig faktisk
Haakjin Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Jada, vi er desverre ikke noen unntak
helland Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Jada, vi er desverre ikke noen unntak Nok offtopic her nå, men tror faktisk volvo er en smule mer holdbare, værtfall etter min erfaring, kjørte opp på ett rekkverk, og kjørte 7 påler nedover måtte bli løfta av rekkverket med kranbil, MEN det eneste som skjedde med bilen, var ett hjul som var flatt... (Bare å fylle luft igjen) tok hjulstillingskontroll, null feil Men selfølgelig, har jo heller BMW
Kjexx Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Hvorfor er det selvfølgelig? Har begge deler jeg..
anders87 Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Har ikke vært innpå og kommentert her før, men kul E28 Håkon! Og er en verdig erstatter du har fått for RSene, evig trist og forjævlig at dem ble stjålet...
Torek Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Polerte Futuras er jo alltid en vinner! Jeg tror dette blir enda bedre enn med rs'ene, da jeg synes 17" er minimum på e28
kristoffersandnes Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 En som syntes det var meeeget gøy å være med å kjøre e28! [ Bilde ] For en bil og den fargen er bare så nice!
Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Har ikke vært innpå og kommentert her før, men kul E28 Håkon! Og er en verdig erstatter du har fått for RSene, evig trist og forjævlig at dem ble stjålet... Hehe, hyggelig at du tok turen innom Anders Takk for det. Jeg har troa på at dette kommer til å se bedre ut ja, det var litt synd ja gitt Polerte Futuras er jo alltid en vinner! Jeg tror dette blir enda bedre enn med rs'ene, da jeg synes 17" er minimum på e28 Jepp, med en repolish og litt andre planer for de så håper jeg at jeg kan få gjort di litt ''egen'' om du skjønner. Er jo en del Futura i Norge, dog ikke så mange på E28 heldigvis enda Jepp, såklart blir det bedre enn noen kjedelige 8'' x 16''RS , men planene mine for de felga var jo å bygge om til 17'' For min del er 16'' og 17'' det eneste som kan bli helt rett på E28 18'' er ikke langt unna i noen tilfeller En som syntes det var meeeget gøy å være med å kjøre e28! [ Bilde ] For en bil og den fargen er bare så nice! Takk for det, den skulle hatt en hellakkering
helland Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Har ikke vært innpå og kommentert her før, men kul E28 Håkon! Og er en verdig erstatter du har fått for RSene, evig trist og forjævlig at dem ble stjålet... Hehe, hyggelig at du tok turen innom Anders Takk for det. Jeg har troa på at dette kommer til å se bedre ut ja, det var litt synd ja gitt Polerte Futuras er jo alltid en vinner! Jeg tror dette blir enda bedre enn med rs'ene, da jeg synes 17" er minimum på e28 Jepp, med en repolish og litt andre planer for de så håper jeg at jeg kan få gjort di litt ''egen'' om du skjønner. Er jo en del Futura i Norge, dog ikke så mange på E28 heldigvis enda Jepp, såklart blir det bedre enn noen kjedelige 8'' x 16''RS , men planene mine for de felga var jo å bygge om til 17'' For min del er 16'' og 17'' det eneste som kan bli helt rett på E28 18'' er ikke langt unna i noen tilfeller En som syntes det var meeeget gøy å være med å kjøre e28! [ Bilde ] For en bil og den fargen er bare så nice! Takk for det, den skulle hatt en hellakkering lakkering må jo være enkelt i det verkstedlokalet du har
Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Det er jo en mulighet etterhvert, men har en del ting og ordne opp i først. Jeg kan vell også meddele at jeg har handla ett Beige sportskinn interiør til E28n også Vet det er mange som ikke liker fargen, men jeg har troa på at det blir en vinner i E28n til sommeren Det er skummelt å sitte på sjøen og handle deler Interiøret har jo en slitt førerstol som vanlig, men håper på å finne ett nytt trekk til de to sideputene på førerstolen. Har dere troa? Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Jeg vill ''ta igjen'' litt fra forrige sesong , da det endte opp med kræsj og stjelte felger tidlig i sesongen Håper jeg får bilen klar til treff i sommer - Håkon
Jørgen Lie Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Finn nye trekk, og la møbelsnekkeriet i Angvika bytte om du ikke vil gjøre det selv Jeg har vært i kontakt med de selv.. Så om du vil ha kontakt-info så si fra Har stor tro på at beige kommer til å bli søtt i bilen passer godt til den "gamle" fargen på bilen! Fikk du med dørtrekk også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå