joachim sørlie Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 står ikke innsuget feil? eller er jeg helt blåst nå? Joachim da man flytter over gassspjeldet for og sleppe 39 bøyer frem og tilbake med trykkrør, jeg sveiste om dette på min m30 og. Bare jeg brukte 90grader alurør Forresten sykt mye gromme deler me like
minigris Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Hærlig Håkon! Kommer til og skje mye bra framover ser jeg, selv ser jeg fram til at vi får litt fri i lag, så jeg kan være med å hjelpe deg!
Jørgen Lie Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Jeg syns faktisk det var litt kult med gull, jeg da... Enig!!! Gull detaljer sammen med sort tror jeg hadde blitt smågrisete i motorrommet, Håkon Sært, tja, men det er veien og gå skal man ha noe eget!! Noen liker, mens andre hater, unasett, du har noe "eget" som ingen andre har, og det må man ha i disse "copy-paste"-tider!
Haakjin Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Gull kombinert med sorte detaljer er veldig stilig. Mange er "redde" for å bruke gullfarge, siden det er litt "uvant". Men det er kun hva en er selv "våger" å gjøre... Lenge var det jo skummelt å kjøre gull senter på felgene også, men nå har jo "alle" det... En fant vel gjerne ut at de hadde jo gjort det i mange år i racing, så plutselig var det helt kanon og akseptert å ha gull i senter på felgene på gata også... Må nesten henge meg på den, etter å ha kikka på bilda 2-3 ganger så var det litt tøft i grunn. Enig!!! Gull detaljer sammen med sort tror jeg hadde blitt smågrisete i motorrommet, Håkon Sært, tja, men det er veien og gå skal man ha noe eget!! Noen liker, mens andre hater, unasett, du har noe "eget" som ingen andre har, og det må man ha i disse "copy-paste"-tider! Artig at det ble en liten diskusjon ut av dette, og liker at dere kommer med slike innspill. At det kan bli tøft med svarte detaljer, det kan jeg være enig i, men jeg er veldig usikker selv enda, å trodde dette var ''forbudt'' her inne, derfor valgte jeg å skyve bort de gulldetaljene Men hvem vet, dere får overbevise meg litt til, så kanskje jeg skifter mening Imponert, Håkon! Tar meg en tur utover i en av uteperiodene dine og henter meg nye felger. Nei, værsåsnill og ikke gjør det da ;( Kan heller få tilbake RS'ene som ligger på vestnes enn plass var mye gromdeler i denne updaten!! Forresten sykt mye gromme deler me like Hærlig Håkon! Kommer til og skje mye bra framover ser jeg, selv ser jeg fram til at vi får litt fri i lag, så jeg kan være med å hjelpe deg! Takk for det gutter Terje: satser på at ting kommer til å skje framover nå ja, å det blir utrolig godt med litt samme turnus igjen, slik at jeg får hjelpe deg litt med Rød e30n også, utrolig bra at du fikk den opp å gå igjen igår står ikke innsuget feil? eller er jeg helt blåst nå? Joachim da man flytter over gassspjeldet for og sleppe 39 bøyer frem og tilbake med trykkrør, jeg sveiste om dette på min m30 og. Bare jeg brukte 90grader alurør Forresten sykt mye gromme deler me like Angående det innsuget, det er ikke så pent gjort, så jeg kommer til å sveise om ett annet innsug jeg har liggende tror jeg
Pedi Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Er ikke så opptatt av hva som er "forbudt" eller "påbudt" på dette forumet jeg. Jeg bygger jo bil til meg selv, ikke massene... Så jeg syns det var kult med gull...
Haakjin Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Er ikke så opptatt av hva som er "forbudt" eller "påbudt" på dette forumet jeg. Jeg bygger jo bil til meg selv, ikke massene... Så jeg syns det var kult med gull... Joda, forsåvidt enig i det da Men jeg er veldig åpen for det meste jeg også, men jeg har ingen sterk mening om hvordan jeg vill ha ting enda, men tenkte det ble helt feil med så mye gull detaljer. Vet om en 524td her med gull detaljer i motorrom, og det likte jeg ikke , men hvem vet - Håkon
Haakjin Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Da har jeg bestilt nye bolter til felgene, og venter bare på å komme meg hjem fra sjøen slik jeg får gjort noe fornuftig med E28n til sesongstart
Kjexx Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Da har jeg bestilt nye bolter til felgene, og venter bare på å komme meg hjem fra sjøen slik jeg får gjort noe fornuftig med E28n til sesongstart Reparert bilen igjen? Var det du som fikk frastjelt felgene eller?
Haakjin Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Da har jeg bestilt nye bolter til felgene, og venter bare på å komme meg hjem fra sjøen slik jeg får gjort noe fornuftig med E28n til sesongstart Reparert bilen igjen? Var det du som fikk frastjelt felgene eller? Jepp, begge deler stemmer. Har handlet nye hjul og fått bilen rettet opp igjen om du ser tilbake noen sider Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Jeg kom over komplett Cruisekontroll på ebay til E28 idag og måtte bare slå til Ellers, så har jeg 2 uker igjen av turen på sjøen og gleder meg som en unge til å komme hjem til bilen så jeg får gjort noe fornuftig fram til sesongen! Mvh Håkon
Emil_L Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Tok meg endelig tid til å gå gjennom denne tråden, og må si jeg er imponert over pågangsmotet, selv med så mye motgang så er das e28 strøken Vet hvertfall hvor jeg skal slenge ut spm hvis jeg kommer over noe Emil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå