Haakjin Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Skrudde Hartge i 17" kan man komme over av og til, lengre mellom 18". Felgen-garage bruker riktignok å ha et par strøkne sett inne på lager Har 8,5 og 9,5x17" selv, så det får holde. Du må legge ut bilder nå du får henta hjula og montert dem da Ahh, okei , ja tror det blir bra med 18, med tanke på at jeg ikke har så mye senk å fylle ut med 17'' ;p Såpass ja, 5x120? ;p Jeg skal gjøre det, men blir vell ikke montert med det første, tenkte å ta all rust nå først, så får vi se om jeg får råa til dekk etterhvert Muligens motorbytte før den tid også ;p
635csi Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Har delvis slutta å samle på felger med 4x100, så nå har jeg neste bare felger med 5x120. Står for tiden på E24`n, og der skal de vel fortsette å stå i lang tid tenker jeg Greit å sikre seg gunstige felger selv om man ikke har bruk for dem akkurat der og da
Haakjin Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Har delvis slutta å samle på felger med 4x100, så nå har jeg neste bare felger med 5x120. Står for tiden på E24`n, og der skal de vel fortsette å stå i lang tid tenker jeg Greit å sikre seg gunstige felger selv om man ikke har bruk for dem akkurat der og da Ahh, ja , det er klart, sålenge man har penger liggende, så er det heelt klart en god investering
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Få Erlend til å ordne klar hjula nå, kan jeg ta de med hjem i morgen.! Skal til Halsa en tur i dag, og videre til Trondheim. Kommer hjem i morgen, så da kan jeg ta de med om det er klart
Haakjin Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Få Erlend til å ordne klar hjula nå, kan jeg ta de med hjem i morgen.! Skal til Halsa en tur i dag, og videre til Trondheim. Kommer hjem i morgen, så da kan jeg ta de med om det er klart JAAA, ringer han tvert jeg ;p
Haakjin Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Fikk idag skrudd av toppen og bunnpanna på motoren :s Var visst stuket noen ventiler i hvert stempel. Noen som vet hva som er feilen da? Men ellers såg motoren grei ut. Den såg godt brukt ut ja, og den må hones. Men Beamer her på forumet, kunne ta på seg planing av topp å blokk å hon blokka Så jeg har troa
smaagesjo Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Fikk idag skrudd av toppen og bunnpanna på motoren :s Var visst stuket noen ventiler i hvert stempel. Noen som vet hva som er feilen da? Men ellers såg motoren grei ut. Den såg godt brukt ut ja, og den må hones. Men Beamer her på forumet, kunne ta på seg planing av topp å blokk å hon blokka Så jeg har troa Er vell feil justerst regisert eller noe slikt da ?
Haakjin Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Fikk idag skrudd av toppen og bunnpanna på motoren :s Var visst stuket noen ventiler i hvert stempel. Noen som vet hva som er feilen da? Men ellers såg motoren grei ut. Den såg godt brukt ut ja, og den må hones. Men Beamer her på forumet, kunne ta på seg planing av topp å blokk å hon blokka Så jeg har troa Er vell feil justerst regisert eller noe slikt da ? Nja, kan være , men tenker heller ventilflyt :s
Morty999 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 ventilflyt lager ikke hakk i stempla.. tipper feil timet
Haakjin Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 ventilflyt lager ikke hakk i stempla.. tipper feil timet Ahh, okei , feil timet hva da? Ganske ny på dette
Reset Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Registeret. Feks kjedet sto ett par hakk feil. eller har hoppet over.
Haakjin Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Joda , er jo det Hvertfall de to e30ene der ;p
blækkbankarn Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 får ta dæ en runde i garagen min når en viss e28...... skal ut da.. så bli dæm ikje så mykjy å sjå på sa e30`an.......... ta med en sekk penger i samma slengen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå