///MPower Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Heilt hutruleg til kor flott den vart no blir misunneleg jo mykje nye pakninger å simmiringer/ oringer du har bestlit rundt om kring eller ? ja det kommer seg no innsugspakninger, oringer til oljefilterhuset sine slanger, oringer på motorlabben som slangene går inn på. nye pakninger på servopumpen sine slanger, pakninger på kjølerøret bak på motor. sikkert noe mer også, bestillingslisten var lang hehe.
///MPower Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 takker. tok en runde til på motoren idag, fikk vekk litt mer drit, sier meg fornøyd med resultatet. renset og motorledningsnettet. gikk over litt smådeler også som er rundt på motor. neste er vel motorrommet, der er det tjukt med seig drit gitt, så ryker noen timer med vask der også. fant en lekkasje på et servorør, den org engangsslangeklemmen er blitt slapp, dermed oljelekk. rent og pent her nå før etter
hanskr Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Eg trur du har kjøpt deg ein ny motor Den ser vertfal ut som ny
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Ser veldig bra ut. Tenker det ligger noen timer bak sådan rengjøring. Synd BMW ikke har gjort mer utav denne motoren. Hvorfor kunne de ikke gjort litt mere som f.eks Audi? Var det kraftig stoff du brukte for å få den såpass ren?
hanskr Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 en liten oppdatering må vel til. dog uten bilder, hadde en hel del bilder fra da eg byttet registeret på motoren. men kamera klikket når eg skulle legge de inn og ALT gikk tapt desverre. forbanna irriterende da eg ville vise dette.men bilen startet fint etter bytte og maler som en katt uten rasling lenger var ganske nervepirrende og vri om nøkkel selvom eg turnet motor før oppstart. det nærmer seg vår og lakkering står for tur om noen mnd, mangler bare og handle inn nytt panser og div lister rundt bilen. har bestilt meg gromt svinghjul fra jb racing beregnet for e39 m5, sachs race e39 m5 trykkplate, e36 m3 3.0 sachs race sinter lamell. dette skulle holde meget godt, like greit å investere i skikkelig når det er planer om kompressor med tiden. men tilbake til dinna cluch pakka di. Du har 540 svinghjul som eigentleg skal ha ein clutch på 265mm i diameter mens m3 cluchen din er bare 240 ? korleis blir dette ? hadde de ikkje funka betre med m3 cluch på org svinghjul og m3 trykkpalte ? å utløyserlageret da - samt slavesylinder kva har du tenkt å bruke der ? vart mange spm gitt
///MPower Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Ser veldig bra ut. Tenker det ligger noen timer bak sådan rengjøring. Synd BMW ikke har gjort mer utav denne motoren. Hvorfor kunne de ikke gjort litt mere som f.eks Audi? Var det kraftig stoff du brukte for å få den såpass ren? brukt selaclean avfetting og whitesprit på motor og deler, samt høytrykkspyler.
///MPower Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 en liten oppdatering må vel til. dog uten bilder, hadde en hel del bilder fra da eg byttet registeret på motoren. men kamera klikket når eg skulle legge de inn og ALT gikk tapt desverre. forbanna irriterende da eg ville vise dette.men bilen startet fint etter bytte og maler som en katt uten rasling lenger var ganske nervepirrende og vri om nøkkel selvom eg turnet motor før oppstart. det nærmer seg vår og lakkering står for tur om noen mnd, mangler bare og handle inn nytt panser og div lister rundt bilen. har bestilt meg gromt svinghjul fra jb racing beregnet for e39 m5, sachs race e39 m5 trykkplate, e36 m3 3.0 sachs race sinter lamell. dette skulle holde meget godt, like greit å investere i skikkelig når det er planer om kompressor med tiden. men tilbake til dinna cluch pakka di. Du har 540 svinghjul som eigentleg skal ha ein clutch på 265mm i diameter mens m3 cluchen din er bare 240 ? korleis blir dette ? hadde de ikkje funka betre med m3 cluch på org svinghjul og m3 trykkpalte ? å utløyserlageret da - samt slavesylinder kva har du tenkt å bruke der ? vart mange spm gitt har jo kjøpt e39 m5 letta svinghjul som er 240mm, utløserlager kommer fra 530 da eg har sånn kasse. slavesyl er 530. ikke helt sikker på om eg må bytte den, må sjekke det.
///MPower Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 fikk gjort litt idag lakket toppdekslene, ble svart matt, må se kordan det blir på motor før eg er helt sikker på fargen. vasket motorrommet, det ble ganske bra, skal ta og gå over med fille osv i morgen på slanger og div. rengjort deksler som skal være på motoren.
bbmw Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Dette blir bra! Bremserens e veldig bra og til rengjøring
///MPower Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 takker. ble ikke helt fornøyd finishen på toppdekslene, så hev på lakkfjerner og skal lakke de på nytt igjen. håper det kommer noe deler til uken så eg får montert sammen igjen.
///MPower Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 har lurt litt på dette reimhjulsettet, reelt med 8.5 hk/11nm mer ? http://store.vacmotorsports.com/vac---m ... p1096.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå