///MPower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 fikk sveist litt eksos idag, er ikke noe proff sveiser, så ikke klag hehe. er ikke helt ferdig, må lage meg noe stag til de org eksosopphengene, samt et par sveiser til som eg ikke fikk gjort idag. enderørene må justeres bittelitt også.
S.Hafsmo Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 hehe, misliker deg litt også for du har fått tak i kompressor Da går det litt opp i opp. Har faktisk luktet litt på å bytte ut felgene, og har sett hardt og lenge på cusom RS/RC felger ala de som StaLeE30 har på E30'en sin. Bare i 18" (de kunne ikke lage dem i 19"). Men time vill sjov. I mellomtiden får jeg vel bare sette meg ned og glede meg til bilen din blir ferdig. Den blir nok et bra stykke E34. Edit: Nei svarte, du har jo fått deg Eisenmann. Nei da liker jeg deg ikke lengre.
GeirAndre Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 helsike.. Eisenmann.. arg.. få lagt ut en liten videosnutt med lyd a?!
hanskr Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 ja få ut lyden den ha eg venta på lenge hehe
///MPower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 hehe, misliker deg litt også for du har fått tak i kompressor Da går det litt opp i opp. Har faktisk luktet litt på å bytte ut felgene, og har sett hardt og lenge på cusom RS/RC felger ala de som StaLeE30 har på E30'en sin. Bare i 18" (de kunne ikke lage dem i 19"). Men time vill sjov. I mellomtiden får jeg vel bare sette meg ned og glede meg til bilen din blir ferdig. Den blir nok et bra stykke E34. Edit: Nei svarte, du har jo fått deg Eisenmann. Nei da liker jeg deg ikke lengre. hehe, har ikke du skaffet deg eisenmann også da? koster vel skjorten sånne spesiallagde felger?
///MPower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 helsike.. Eisenmann.. arg.. få lagt ut en liten videosnutt med lyd a?! blir nok noen uker til oppstart, venter på svinghjulet, det blir sendt til helgen fra usa. er MEGET spent på lyden uten mellompotte
S.Hafsmo Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Har ikke kommet så langt gitt. ble så mye greier som kostet penger med denne kompressormonteringen, så eksosen må bare vente. I tillegg presterte jeg å bruke mine siste kroner på kufanger til Blazeren i dag, så jeg må vel bare kutte ut alle nettbutikker til hyra kommer. Er ikke gratis nei, men heller ikke så hinnsides som jeg først hadde trodd. 3100 Euro inkl. frakt. Pluss dekk selvfølgelig. Skulle dekt mesteparten av kjøpesummen ved et evt. salg av Schmidt'ene. Så du får si fra om du vet om noen som kunne tenkt seg å gi 20k for et sett gamle felger. Gleder meg jaggu til å høre lyden. Vil nesten si du er påbudt å legge ut et videoklipp av motorlyd når du får den i gang. Var det JB Racing svinghjul du gikk for? og 83mm på eksosen?
Snusfenrik Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Henger meg på ønsket om motorlyd/videoklipp... klarer ikke vente til sesongen er i gang før jeg får høre denne! God fremgang her ser jeg forresten!
///MPower Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Har ikke kommet så langt gitt. ble så mye greier som kostet penger med denne kompressormonteringen, så eksosen må bare vente. I tillegg presterte jeg å bruke mine siste kroner på kufanger til Blazeren i dag, så jeg må vel bare kutte ut alle nettbutikker til hyra kommer. Er ikke gratis nei, men heller ikke så hinnsides som jeg først hadde trodd. 3100 Euro inkl. frakt. Pluss dekk selvfølgelig. Skulle dekt mesteparten av kjøpesummen ved et evt. salg av Schmidt'ene. Så du får si fra om du vet om noen som kunne tenkt seg å gi 20k for et sett gamle felger. Gleder meg jaggu til å høre lyden. Vil nesten si du er påbudt å legge ut et videoklipp av motorlyd når du får den i gang. Var det JB Racing svinghjul du gikk for? og 83mm på eksosen? ja nettbutikker er farlige greier hvis du får solgt felgene så er det jo overkommelig med et lite mellomlegg. jb svinghjul og 83mm er det eneste riktige hehe
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 jb svinghjul og 83mm er det eneste riktige hehe Det er helt korrekt!
cato'n Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Flott arbeid gutten.. Liker planene dine .. men eksosen under traversen.. ble ikke den litt lav .. min var omtrent samme høyde.. tok nedi i fartshumpene hele tiden.. å det var 30/45 senk på bilen
///MPower Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Flott arbeid gutten.. Liker planene dine .. men eksosen under traversen.. ble ikke den litt lav .. min var omtrent samme høyde.. tok nedi i fartshumpene hele tiden.. å det var 30/45 senk på bilen takker, kordan går det med 6'eren da? den er litt lav der ja, men får se kordan det går i første omgang, fikk ikke tak i 15 grader bend som eg tror hadde blitt bedre der. men men får modde den hvis det blir for gale.
cato'n Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Ok får no håpe det går fint . Joda 6'rn går det fint med har no vert på prøve tur.. Sparket no helt greit i fra seg.. Men klarte no å knekke gasspedalen på turen .. Men fikk ny i dag fra Gs, så blir vel en liten tur ned å spyle bilen å parkere den i hus
///MPower Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 fikk no putlet litt idag og. justert høyden og valset alle buene, 5mm spacer foran pga ellers tar den i fjørbeinet. vurdere og valse litt mer bak så eg kan hive på 5mm spacer der og. hva syns folket om høyden?
turbo1991 Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Veldig pene felger du har skaffa deg der Denne blir bare råere og råere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå