Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...
Skrevet

en liten "update".

har hatt litt vibrasjon i bilen og vurderte derfor og bare la bilen stå da eg ikke hadde noe motivasjon no for tiden.

men så var det årets siste banekjøring på eikås her i bergen, så tenkte og sjekke litt hva som gjorde det.

hadde en mistanke om stikkaksel da den ikke kunne beveges inn/ut fra mansjett. men etter nærmere ettersyn lørdag kveld, dagen før kjøring, viste det seg at hardykoblingen hadde fått seg en god omgang med juling, var oval, stål hylsene var revet løs og masse tråder stod ut av den. men heldigvis hadde eg en liggende TILFELDIGVIS hehe. byttet og den ristet nesten ikke lenger, stikkaksel ble byttet denne helgen så nå er det ikke noe vibrasjon :)

kjekk dag med kjøring, helt til siste halvtimen, da var det noe metall lyd greier når eg svingte hardt, dette viste seg å være girkasseforingene som var revet i to, hadde to brukte liggende, men får oppgradere til poly der også, selvom det blir en del støy med sånne foringer.

har også handlet inn en del plukk.

-8 nye coiler med tennrør

-nye viskerarmer

-lufterør på tank

-nye hjullager

-20mm stabstag bak

-polyforinger til stabstag for og bak

-brilleforinger

blir også en del andre kosmetiske ting osv som skal handles i vinter.

noen bilder fra treffet

r2ry0rsckzoyed8sh31q.jpg

nchiqqp2i6angxpmggg6.jpg

z7is7d3pa417s61ymcre.jpg

Skrevet
Kan ikke du selge de til meg da? :P

de lå tilsalgs for en liten stund siden, fikk en del bud, men ingen som var seriøs nok til å hente/ kjøpe de.

får eg et bra bud så går de kanksje. disse er litt spesiell siden de er til e31, er 8" et10 foran

og 9" et 19 bak.

Skrevet
Liker at du ikke har solfilm!

Jeg skal rive av min i vinter!

hehe eg tenkte og få lys toning rundt på min i vinter

Neinei, keep it clean!

Helt enig, mye finere slikleis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...