///MPower Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Jim morten????? eller tar jeg feil nå..Har du sort taktrekk? å om ikke har du lyst på? har på lager med takluke oxo nei ingen jim morten her. pm sendt ang taktrekk
///MPower Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 måtte bare legge ut bilde av når eg kjøpte den og slik den er blitt hehe.
Kristian Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Du har all grunn til å være fornøyd med deg selv nå ja:)
///MPower Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 en liten "update". har hatt litt vibrasjon i bilen og vurderte derfor og bare la bilen stå da eg ikke hadde noe motivasjon no for tiden. men så var det årets siste banekjøring på eikås her i bergen, så tenkte og sjekke litt hva som gjorde det. hadde en mistanke om stikkaksel da den ikke kunne beveges inn/ut fra mansjett. men etter nærmere ettersyn lørdag kveld, dagen før kjøring, viste det seg at hardykoblingen hadde fått seg en god omgang med juling, var oval, stål hylsene var revet løs og masse tråder stod ut av den. men heldigvis hadde eg en liggende TILFELDIGVIS hehe. byttet og den ristet nesten ikke lenger, stikkaksel ble byttet denne helgen så nå er det ikke noe vibrasjon kjekk dag med kjøring, helt til siste halvtimen, da var det noe metall lyd greier når eg svingte hardt, dette viste seg å være girkasseforingene som var revet i to, hadde to brukte liggende, men får oppgradere til poly der også, selvom det blir en del støy med sånne foringer. har også handlet inn en del plukk. -8 nye coiler med tennrør -nye viskerarmer -lufterør på tank -nye hjullager -20mm stabstag bak -polyforinger til stabstag for og bak -brilleforinger blir også en del andre kosmetiske ting osv som skal handles i vinter. noen bilder fra treffet
///MPower Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Hvor er de BBS felgene nå? De grå rc lenger oppe du mener? De har eg ennå, vurdere og pusse de opp ilöpet av vinteren
KingB Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Liker at du ikke har solfilm! Jeg skal rive av min i vinter!
///MPower Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Kan ikke du selge de til meg da? de lå tilsalgs for en liten stund siden, fikk en del bud, men ingen som var seriøs nok til å hente/ kjøpe de. får eg et bra bud så går de kanksje. disse er litt spesiell siden de er til e31, er 8" et10 foran og 9" et 19 bak.
///MPower Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Liker at du ikke har solfilm!Jeg skal rive av min i vinter! hehe eg tenkte og få lys toning rundt på min i vinter
KingB Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Liker at du ikke har solfilm!Jeg skal rive av min i vinter! hehe eg tenkte og få lys toning rundt på min i vinter Neinei, keep it clean!
johnja Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Liker at du ikke har solfilm!Jeg skal rive av min i vinter! hehe eg tenkte og få lys toning rundt på min i vinter Neinei, keep it clean! Helt enig, mye finere slikleis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå