///MPower Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 da var kasse fra e39 535 kjøpt bare motor igjen no ser det ut for
Kristian Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Blir plutselig en av norges råeste e34'er dette nå!
hypah Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 bor 10 min derfra, men blir nok ikke så mye tid til treff nå før jul desverre. kor lenge ska dokker være her ute da? Tja, blir ihvertfall de neste 2 ukene og muligens siste uka før jul, men blir nok noe over nyttår og
///MPower Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 jaja då fikk eg et innfall og demonterte nesten hele bilen under. og der var jo det litt brunt i kantene, så blir pusset og grunnet og tectyl på hele driten var planen. tok like så godt ut motor og, så da er alt klart for S62 montering
hylle Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 da var kasse fra e39 535 kjøpt bare motor igjen no ser det ut for 5trinns de der er de ikke det? holder vel, hvis du kjører vettugt!
///MPower Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 da var kasse fra e39 535 kjøpt bare motor igjen no ser det ut for 5trinns de der er de ikke det? holder vel, hvis du kjører vettugt! stemmer det, holder i massevis det, er som sagt før samme innmat som s50b30 kassene og de blir det kjørt en del mer effekt på av andre her på forumet med turbo, så satser på mine beskjedne 400hk ikke tar knekken på den med det første hvertfall.
Mikael-B Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Husk at det er moment som tar knekken på kasse/diff/stikkaksler. Med S62 har du 500Nm, en tung bil og litt større felg/dekk enn en E36/E30. Med S50 har du "bare" 320Nm, en mye lettere bil og mindre uavfjæret vekt. Men som du sier, mange kjører de på turbobygg osv., så det holder sikkert.
BimmerAnders Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ser bra ut dette her, viktig å ta litt rust også!
hanskr Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ja berre å få vekk alt sammen blir den like strøken under som utapå ?
///MPower Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 det er godt å få vekk det lille som var der, blir vel "strøkent" under der skal du se ja. fikk pusset vekk all drit og lort idag og grunnet litt, får fortsette imorgen, så blir vel tectyl på søndagen evnt. skal levere inn travers og bærebroene til sandblåsing og grunning, så smeller eg på noe hammerlakk utenpå der igjen var planen. må også ha en del nye slanger osv under med tanken osv. så det går seg nok til etterhvert. glemte kamera igjen i verkstedet så bilder får bli imorgen.
joachim sørlie Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 det her blir drita bra altså hoho!
KingB Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Bra jobba! Når du først er i gang med bakstillinga, er det bare å bestille følgende fra AKG Motorsport: Rear Subframe Bushing Set - Polyurethane 80A with Aluminum Sleeves For BMW e34 (5-series, M5) and e32 (7-series) Set of two Rear Trailing Arm Bushings - Polyurethane 80A with Aluminum Sleeves For BMW e34 (5-series, M5) and e32 (7-series) Set of four http://www.akgmotorsport.com/catalog/ca ... 2FBushings Klem
///MPower Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 jeg har motor og gir som du trenger i know , eg er i tenkeboksen ang det. derfor eg ikke har svart deg ennå på pm. kingb: de så jo snasen ut, men er de eksentriske? hadde kanskje vært en fordel og kunne justere sånn at bilen ikke spiser så mye dekk. har du de på din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå