///MPower Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 då var det sprutet på masse under og i hjulbuer bak. da gjenstår det bare og lage en handleliste med div slanger,foringer osv. blir vel å demontere traversen skikkelig imorgen.
KingB Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 kingb: de så jo snasen ut, men er de eksentriske? hadde kanskje vært en fordel og kunne justere sånn at bilen ikke spiser så mye dekk. har du de på din? Selvsagt har jeg de på min!! Foringene er ikke eksentriske! Den eksentriske justeringen for bakre bærearmer på E34 sitter i selve traversen. Tror det er kun M5 som har dette originalt. Men sjekk ut nettsidelinken til AKG i mitt forrige innlegg. AKG selger justerbare bærearmsinnfestinger, slik at traversen din blir lik en M5 Løp og kjøp!!
///MPower Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 det siger no fremover. fikk lakket diffen idag, og demontert bakstilling.
///MPower Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 då var travers og bærebro sandblåst, ble nice, fått på 2 strøk med lakk. blir forhåpentligvis montert opp igjen imorgen
///MPower Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 siden det ble rolig helg for engangs skyld så ble det gjort litt. råtne lufterør på bensintank måtte byttes. hele bakstilling med div nye foringer, 20mm stabstag, bremseslanger, bremseskjold. Skal gå over og flikke med maling der det er gått vekk så blir det fint montert walbro 255 lph bensinpumpe også
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Du slurver ihvertfall ikke. Det skal du ha. Jeg er imponert!
///MPower Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 tenkte og få hjulene litt lenger ut foran, så prøvde med 15mm spacer. da blir det 9x19 et minus 9 med 225 35 dekk.
SondreLM Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Blir jævlig bra Satser på å se deg på treff flere ganger i løpet av sesongen!!
joachim sørlie Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 hvilke blinklys har du forran? de ser litt mørke ut, eller er det bare bilde?
E30_Dale Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Kult med S62 i E34! Det blir sikkert veldig morsom bil:-)
///MPower Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Blir jævlig bra Satser på å se deg på treff flere ganger i løpet av sesongen!! får satse på eg blir ferdig til det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå