Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gratulere me fin motor ;)

Gått så lite ? kjøpt i norge ?

Fått godkjent motorbytte no ? :)

jess gått så lite, kjøpt i norge ja.

blir vel heller vanskelig og få dette godkjent desverre sånn reglene er nå.

Skrevet
Lekkert!

Du skal kjøre sprut på denne? Hvordan har du tenkt å gjøre det med instrumentpanel osv.?

blir å kjøre org hjerne som er omprogrammert, instrument osv blir det som står i bilen.

Skrevet
Får du det til å kommunisere med OBDII da?

den kontakten sitter vel inni bilen på e39, så blir vel ikke det på min da den ikke er på motornettet, men kan jo alltids få tak i kontakten osv og koble til motor så kan en ta diagnose på den, men resten av bilen går vel ikke an å ta diagnose på da, men akkurat dette tar eg ikke så tungt da en likevel ikke kan gjøre så mye på e34 med diagnose

Skrevet

Jeg bare mener å ha lest tidligere at man ikke fikk noen av instrumentene i eldre BMWer (Som E34) til å kommunisere med hjernen til motorer fra biler med OBDII.

Den forrige E34en jeg så med S62 kjørte rundt med E39 instrumentpanel i passasjersetet. ;)

Dette var dog noen år siden, så det har sikkert blitt fikset nå.

Skrevet

Uffameg dette blir rått asså :) Kan jo bare kvitte meg med min e34 etterhvert får er jo ikke gromt lengre no når du og andre begynner og sette i syke maskiner i disse klassikerene som e34 :P Er spent på prosjektet ditt og følger med :)

Skrevet
Helt utrolig stilig, gratulerer med ny motor i bilen!! :D

takker :)

Råtøft! Ingen skigåing i påska altså?

hehe, nei ski er ingen slager her i gården.

Uffameg dette blir rått asså :) Kan jo bare kvitte meg med min e34 etterhvert får er jo ikke gromt lengre no når du og andre begynner og sette i syke maskiner i disse klassikerene som e34 :P Er spent på prosjektet ditt og følger med :)

takker, nja den kommer seg, men er mye igjen før den er 100% strøken da. gøy med litt utfordringer og noe ikke alle har :) sendte deg en pm her hin dagen, glemte du og svare ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...