///MPower Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 DHL har svindla kundene til schmiedmann,, hvis du får høy fraktpris så tar du kontakt med schmiedmann norge, de ordner opp! takk for tipset.
///MPower Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 idag kom endelig felgene sinnsykt gromme felger dette her syns eg 9" et6 og 10" et19 x 19" OZ Hamann Motorsport PG1
bbmw Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Eg trodde ikke det skulle være mulig. Men det ser jaggu ut som du har overgått de gamle felgene dine ja Hvordan står det til med åttern for tiden??
///MPower Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Eg trodde ikke det skulle være mulig. Men det ser jaggu ut som du har overgått de gamle felgene dine ja Hvordan står det til med åttern for tiden?? takk for det, de er jo rilmelig lik, men i ganske god stand og nypolert, og kan trøste meg med at det mest sannsynlg ikke er noen særlig flere som har disse felgene i 19" i norge. ellers så har eg nettopp hentet bilen fra verkstedet, ut og lufte den litt etter bytte av traversforinger, aerodynamic front er på vei også, nye skjermer. coilovers blir bestilt i desember. så det begynner og dra seg til, så er det lakkering, må finne en kar som kan gjøre det og.
///MPower Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 den ble kjøpt av eirik viste på forumet her, meget hyggelig kar og skikkelige deler han har. mener han hadde en kasse til liggende pluss div tilbehør for å bygge om. send han en pm og spør så kan han nok hjelpe deg
///MPower Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 da var det kommet litt mer deler i hus har kjøpt meg zimmermann bremser hele veien rundt beregnet for m5, har nye kalippere liggende som skal på også. må kjøpe meg yellowstuff klosser eneste. 2 stk nye forskjermer er på plass aerodynamic front fikk også tilslag på et k sport coilover sett, så det blir hentet og montert så snart som mulig hørt gode ting om dette settet så spent på hvordan det blir. holder også på og bytte register på bilen, skal se om eg får tatt en del bilder når alt skal sammen igjen, har noe fra demontering også som kan legges ut. men grunnet mye overtid og div så skjer det ikke så mye med bilen akkurat nå.
fizn Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Følger med Åssn mange laken måtte du ut me for felgene?
Snusfenrik Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Har du sett, gromt! Gleder meg til å se denne sidelengs på Eikås i 2011!
///MPower Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Følger med Åssn mange laken måtte du ut me for felgene? de var ikke så veldig avskrekkende, 14k inkl moms og frakt fra tyskland.
///MPower Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Har du sett, gromt!Gleder meg til å se denne sidelengs på Eikås i 2011! hehe eg gleder meg til å kjøre nå har eg endelig litt tid til og skru igjen, så skal i verkstedet no og se ka eg får til. kjøpte med likesågodt en hjulbuevalse da de var på tilbud hos gasolin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå