Kristian Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 har et spørsmål du kanskje kan svare på har lagd opp Sport modus knapp og diodelys til knappen knappen er koblet på pin 15 og diodelys på pin 16 men har ikke funnet om pin 15 skal ha jord eller pluss hvordan koblet du opp din ? eg har ikke koblet opp den, er visst ikke nødvendig. men pin 15 er jordingssignal, så bryteren er bare der for å aktivere jord. så kan egentlig bare jorde pin 15 uten bryter så har du sport modus hele tiden. så trenger heller ikke og koble led lyset igrunn, det er jo bare for å se om den er aktivert. er jo litt kult å ha sportknapp så må ha den bedre gassrespons så er vel lurt å ha den på Når jeg hadde e39 m5 kjørte jeg aldri uten å ha den aktivert, så i en "morrobil" ser jeg ikke poenget med knapp
shs Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 her er noe bilder av motor og bil+litt interiør. fikk tak i nytt speedometer også med oljetemp måler, må legge opp ledninger til føler eneste.[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Dinna taunusen var kjent den er vel bygd i florø,eller prøvd ihverfall ?
///MPower Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 her er noe bilder av motor og bil+litt interiør. fikk tak i nytt speedometer også med oljetemp måler, må legge opp ledninger til føler eneste.[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Dinna taunusen var kjent den er vel bygd i florø,eller prøvd ihverfall ? Ja det kan godt stemme, den var begynt på rustsveising for mange år siden. Men nå må det også taes da den er begynt og råtne igjen. Må vel vere 10 år siden den var der oppe?. Den står ute igjen nå da eier ikke gidd og fjøre noe med den
Bmweee Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Sorry for OT Men når eg skimta taunusen drog eg kjensel da en kompis av meg eigde denne og den på bildet etter den kom fra florø.. Florø karen har forøvrig bygd begge to Men.. nok off topic fra meg
///MPower Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Sorry for OT Men når eg skimta taunusen drog eg kjensel da en kompis av meg eigde denne og den på bildet etter den kom fra florø.. Florø karen har forøvrig bygd begge to [ Bilde ] Men.. nok off topic fra meg alle deler er visst tatt vare på, så er bare et båtlass med arbeidslyst som skal til for å få skikkelig bil utav det igjen, noe eg tviler på næværende eier får med det første desverre, hadde utvilsomt vært gøy å se den i tipp topp stand.
Bmweee Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Er jo noen meget potensielle biler å kunne showet med på bane da det er selvbygg;) ellers er bilen din å se på treff til våren? Er vel noe vårmønstring på lagunen av et slag? Er lite oppdatert..
///MPower Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Er jo noen meget potensielle biler å kunne showet med på bane da det er selvbygg;) ellers er bilen din å se på treff til våren? Er vel noe vårmønstring på lagunen av et slag? Er lite oppdatert.. ja hvis den er oppe å går så blir den nok å se rundtom. vårmønstringen er på kristi himmelfartsdag.
///MPower Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 satser på at ecu fra ess er ferdig iløpet av uken, så neste uke blir det spennende. har handlet meg rør og deler i rustfritt for å lage ny eksos fra katene inkl x-pipe. skal også legge inn en bestilling hos koed med litt knask som shadowline,pansermatte og litt smådeler som trengs rundtom. så får vi håpe bilen blir sånn til vårsesongen ca. kjørbar
Kristian Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Håper virkelig det blir ordnings nå! Du kommer vel på e30 meet da?
///MPower Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Fikk ecu idag, men grunnet kraftig party ikveld får det vente til imorgen. Fikk også noe rør og deler ril eksos så det kan begynnes på etterhverrt No er det å mikse seg en god en, skåål
///MPower Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 nye avløpsrør er laget. bare punktet sammen, skal leveres til sveis. stygge punkter, men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå