///MPower Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2013 Er dette de australske headersene? nei er du gal, de var jo svindyre og likte ikke måten de var satt sammen på med alle de flensene og boltene fra header til collector
Hopen Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Funnet ut noe om bakbremser da? Er edt noe sted det er mulig å skaffe 328mm kaliptrene? Har selv skaffet meg 345mm bremsene fram, men har bare 300mm bak enda jeg også så må få gjort noe med det. Flott bil foressten
///MPower Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Skrevet Januar 8, 2014 er vel ikke så lett å få tak i nei. eg har handlet 328 skivene bak og går nok for e60 kalipere der også. de er alu så litt lettere. må nok lages brakett for å få de på, men det gikk jo greit foran. var på våler med det e60 oppsettet foran og det beit ganske bra. men bremsebalansen var nok ikke optimal, en del større skiver foran enn bak. så håper det blir bedre nå i år. Dimensjoner blir da. 348x30 foran og 328x20 bak. det er relativt likt som største 3.8.
Hopen Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 er vel ikke så lett å få tak i nei. eg har handlet 328 skivene bak og går nok for e60 kalipere der også. de er alu så litt lettere. må nok lages brakett for å få de på, men det gikk jo greit foran. var på våler med det e60 oppsettet foran og det beit ganske bra. men bremsebalansen var nok ikke optimal, en del større skiver foran enn bak. så håper det blir bedre nå i år. Dimensjoner blir da. 348x30 foran og 328x20 bak. det er relativt likt som største 3.8. Okei. Har selv ikke kommet så langt at jeg har fått montert frambremsene så 315mm står på enda men kan se for meg at bremsebalansen ikke blir helt optimal ja. Kalipter fra hvilken e60 tenker du å bruke da? Laker du brakett selv?
///MPower Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Skrevet Januar 10, 2014 e60 530d, blir å lage brakett selv ja
Hopen Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 e60 530d, blir å lage brakett selv ja muligheter for at du lager et ekstra sett og selger?
///MPower Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Skrevet Januar 21, 2014 begynt litt på bilen igjen. holder på med eksosen, kjøpte rustfrie grenrør, de passet ikke helt, så ble litt kapping og tilpassing. så langt er eg komt til nå, bare å få lagt bak til katene igjen og få sveist det.
Skrracing Skrevet Januar 21, 2014 Skrevet Januar 21, 2014 Blir bra det der, bare passe på at du får det ut av bilen uten å tulle til noen av punktene !
///MPower Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Skrevet Januar 23, 2014 takker sånn ser det ut med motor ute. evi reagerte på dette 1
Kristian Skrevet Januar 23, 2014 Skrevet Januar 23, 2014 Ser helt sinnsykt ut remy! Gleder med til vi møtes på banetreff igjenn!
Skrracing Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Sveise ferdig eksosen å mellomaksel imorgen, så blir det bra vettu , på veien til helgen nå, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå