S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Hva slags stoff brukte du for å vaske delene? Så du forresten at jeg skreiv hvor den andre vakumstussen gikk?
///MPower Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 finner ikke noe på realoem heller om ka den blendede tingen er godt for. ja den andre gikk inn i bilen? har ikke noe der eg. brukte bare selaclean avfetting. og på smådeler bruker eg våtservietter som vi har på jobben. noen som vet ka som lurer under dekselet mellom toppene, det svarte.
baremats91 Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 under det dekselet er det enda et deksel, og under der går kjølevæska til vannpumpa driv å overhaler en sånn motor jeg å nå, men så at du hadde 2 rør som går fra vannpumpa og bakover i motoren, jeg har bare 1 på min, og jeg har heller ikke den stussen bak på innsuget som ble nevnt tidligere
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Sånn ser det ut under dekslet. http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... y-pan.html Der skriver de forøvrig og at M60 har ei papirpakning her som har en tendens til å lekke etterhvert, så å bytte denne er sikkert ikke det dummeste man gjør. Dog ser jeg ikke for meg at jeg gidder å ta av vannpumpa bare for å være føre var.
baremats91 Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 du trenger ikke den papirpakningen når du bestiller den "skåla" som man ser på linken hafsmo la ut, bmw byttet ut papirpakningen med den gummipakningen som er på skåla
GeirAndre Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 kjempe link med bilder... viste jeg faktisk ikke... !!!
///MPower Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 aha ja, da tror eg ikke eg kommer til å ta det av. bare vaske med det på.
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 tror rett og slett jeg og driter i det dekslet. Har ikke noen lekkasje der, og det var ikke så mye jobb å ta av innsuget at jeg ikke kan gjøre det den dagen det blir aktuelt (om det noen gang blir aktuelt).
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 du er god på bilder hafsmo ;D Jeg er bare flink til å google.
///MPower Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 fikk vasket motor litt idag, ble endel renere, men skal ta noen ganger til. fikk vasket servopumpen og dynamoen også. tok av det dekslet mellom toppene også så eg fikk rengjort under der.
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Ser flott ut ja! var det mye guff under det plastdekslet?
hanskr Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Heilt hutruleg til kor flott den vart no blir misunneleg jo mykje nye pakninger å simmiringer/ oringer du har bestlit rundt om kring eller ?
///MPower Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Ser flott ut ja! var det mye guff under det plastdekslet? det var jo litt, men mest rundt boltene, der var det tjukt med dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå