Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har kjørt med vinduene igjen, har ikke hørt så mye av den lyden. Kan jo høre å vei hjem i fra jobb etter på. :) Og ja den oppfordrer til grisekjøring. Hehe

Skrevet

:D Nei, det hadde jeg ikke, men kjørte ikke under grensa heller.

Merker ellers at 18" nå gjør at forbruket har økt med 0,04-0,05

Skrevet

Hei,

Jeg har også en F30 316d med automat. Denne har nå over en distanse på om lag 5500 km hatt et gjennomsnittsforbruk på 0,61 l/mil. Jeg kjører hver dag til jobben, og dette er en tur som tar ca 5 minutter. Foreløpig meget fornøyd med forbruket.

Skrevet

Min E46 318D ligger på 0,38- 0,4 på langkjøring og 0,5 - 0,6 på bykjøring (til og fra jobb)

Meget fornøyd :) men nå står den i ro...

Skrevet
Min F31 320i bensin bruker ca. 0.95 på bykjøring og ca 0.8 på langkjøring med skiboks og fullpakket bil med 5 personer, strekningen Stavanger - Kristiansand.

Vet du hva den bruker på langkjøring uten last? Interessant å vite.

Nei det vet jeg ikke, det er sjeldent jeg tar en tur til Kristiansand bare for å sjekke forbruket, og dersom jeg hadde kjørt dit, ville det nok vært en tur jeg hadde tatt alene.

Og da hadde nok ikke forbruket vært så lavt, da gass pådraget hadde nok vært mye høyere om fruen hadde vært med :D

Skrevet

E60 525d: Langkjøring - mellom 0.6-0.7 på langkjøring, og mellom 0.9 og 1.0 liter med ren bykjøring. Jeg kjører ikke økonomisk på noen måte, så er fornøyd :D

Skrevet

En kollega av meg kjører en e46 323i og han har aldri nullstillt måleren i kjørecomputeren.

Den viser seriøst 0,75 pr mil..

Det er langt lavere enn mine m50/52 maskiner har gjort...

Han har dog ikke målt reelt forbruk og sammenlignet.

Skrevet

Siden jeg kjøpte bilen 316 i touring e46 2005 for 1 år og 1mnd siden har jeg brukt 0.89 i snitt, beste 0.86 verste 0.978.

Bruker FuelLog på android telefon og har registrert alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...