mathiasgranberg Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 E39 : 530D manuell ca 0,83 på blandet kjøring, ca 0,65 på langkjøring, ca 0,90-1 på mye bykjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Min erfaring med BMW 3 serie opp gjennom er hvertfall at forbruket trenger ikke være så veldig forskjellig om man kjører 320 eller M3 Man KAN få de til å bruke forskjellig, men med min dagligdagse kjøring så er forbruket anslagsvis det samme.. (Snakker da om 6'er motorene) De nye 4 sylindrede motorene har sikkert et vesentlig lavere forbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Min erfaring med BMW 3 serie opp gjennom er hvertfall at forbruket trenger ikke være så veldig forskjellig om man kjører 320 eller M3Man KAN få de til å bruke forskjellig, men med min dagligdagse kjøring så er forbruket anslagsvis det samme.. (Snakker da om 6'er motorene) De nye 4 sylindrede motorene har sikkert et vesentlig lavere forbruk. Det er jo egentlig ikke rart. Min 96 3.2 med 6 trinns kasse hadde jeg som normalt på 0.8l/10km Brukte jo nesten bare det høyeste giret over 40km/t. Fantastiske kjøremaskiner. Min tidligere 97 528iat hadde jeg nede i 0,84l/10km tror jeg det var. Dette var kun langkjøring, og den bilen var ganske så tørst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har ryddet litt i barnehagen. Skjerpings folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Har ryddet litt i barnehagen. Skjerpings folkens! ??? Hva er årsaken til at mine innlegg blir fjernet? Ikke er jeg stygg i kjeften og ikke henger jeg ut noen...?? Trodde jeg var nogenlunde konstruktiv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Og at mine innlegg legges i kategorien "barnehagen" har jeg lite sans for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Alle innlegg som var involvert i denne forbrukskranglen ble fjernet. Dersom jeg mot formodning skulle ha fjernet et innlegg som kun inneholdte forbrukstall beklager jeg selvfølgelig dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Det er så mye forskjelligt tull her inne, syns det er feigt og bare slette noen innlegg.. Mangen tråder som er OT så er det kun noen innlegg som blir slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Det kommer ikke noe konstruktivt ut av at folk krangler i en tråd som faktisk har et ganske spesifikt tema. Skal folk krangle får de ta det på PM. Dersom du ser tråder som skjeier ut på denne måten, eller som er fullstendig OT i utgangspunktet, foreslår jeg at du/dere rapporterer disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Da foreslår jeg at moderator LESER innlegg før de slettes! Om man skal begynne å slette innlegg over en lav sko, så har du/dere et par heltidsstillinger bare her på bimmers. Man skal være litt forsiktig med slikt, og man bør definitivt bruke hodet i en slik posisjon som moderator. Fort at ting kan oppleves som useriøst som forumbruker. Jeg har hvertfall aldri opplevd lignende, og har heller aldri "gått over streken" på noen som helst forum, norske som engelske/amerikanske. Beklager OT til trådstarter (forårsaket av moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Nå er jeg temmelig sikker på at jeg ikke har slettet noe som ikke hadde noe med denne diskusjonen å gjøre, men ja, det er et par heltidsstillinger å få vekk alt tullet som postes her på bimmers. Derfor går det litt fort i svingene innimellom. Har forøvrig ingen problem med å slette innlegg over en lav sko, da man kjapt får side opp og side ned med krangling om ting som overhodet ikke har noe med tråden å gjøre. Det gjør forumet rotete, uoversiktlig og irriterende for de resterende brukere som faktisk leser tråden for å få med seg det den i utgangspunktet dreier seg om. Det at du heller ønsker å la krangelen fortsette, istedet for å fjerne den i sin helhet, har jeg liten forståelse for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Nå er jeg temmelig sikker på at jeg ikke har slettet noe som ikke hadde noe med denne diskusjonen å gjøre, men ja, det er et par heltidsstillinger å få vekk alt tullet som postes her på bimmers. Derfor går det litt fort i svingene innimellom. Har forøvrig ingen problem med å slette innlegg over en lav sko, da man kjapt får side opp og side ned med krangling om ting som overhodet ikke har noe med tråden å gjøre. Det gjør forumet rotete, uoversiktlig og irriterende for de resterende brukere som faktisk leser tråden for å få med seg det den i utgangspunktet dreier seg om. Det at du heller ønsker å la krangelen fortsette, istedet for å fjerne den i sin helhet, har jeg liten forståelse for. Det JEG har problemer med, er at du sletter innlegg som hadde NØYAKTIG det innhold som trådstarter spurte etter. Du sier også selv at det går litt fort i svingene....det er tydelig! Vi kan gjerne ta denne diskusjonen videre på PM, så slipper du å slette dine egne innlegg pga. OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Det kommer ikke noe konstruktivt ut av at folk krangler i en tråd som faktisk har et ganske spesifikt tema. Skal folk krangle får de ta det på PM.Dersom du ser tråder som skjeier ut på denne måten, eller som er fullstendig OT i utgangspunktet, foreslår jeg at du/dere rapporterer disse. Er ikkje så mangen av dei som e moderator her som bryr seg. F.eks i finn.no tråden, sletter dere enkelte innlegg men ikkje alle. I den tråden der er ca 80% av innleggene OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Toppa tanken på 525iXen for drøyt en uke siden. Kom 670KM på de 80 literne før jeg måtte fylle igjen. Hadde ca 8 liter på tanken når jeg fylte så 67 mil på 72 liter. Ikke så aller værst i min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 På langkjøring ca 1l/mil med grovmappet motor.. Blandet har jeg ikke turt å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå