berttheman Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Hei. Har lest litt rundt på forumet her ang problemer med PDC. Har funnet ut hva som er galt bake på min e39 touring men har ikke funnet ut noe om fremme. Er det noen her som vet hvordan de funker? Går de på samme el nett/system? Vil de slutte og funke viss de bak kødder? Hvordan kan jeg sjekke om de funker?
Reef89 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 PDC går på egent ledningsnett, med en styringsmodul. Ryker en sensor så er det ingen som virker, samme som du tar ut en pære på juletrelysa. Du kan enkelt skjekke om sensorene virker ved å trykke på PDC knappen, gå ut av bilen ta øret bortpå en sensor så hører du om den tikker, da virker den.
RaymondJ Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Hører tydelig at minbe tikker, jeg har en som ikke virker og da dette hele dritten ut.
kafsan Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Kan også legge en finger forsiktig på sensoren og da skal du kjenne at den "klikker". Har også opplevd at du hører en sensor men allikevel er den gåen.
berttheman Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Takker for svar folkens. Fekk sjekket mine også. Jeg hadde en fremme og en bak som ikke tikket. Den bak regner jeg med blir skiftet av forsikringsselskapet siden jeg ble på kjørt bakfra igår:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå