stian1990_2 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Har så utrolig lyst på skinninteriør,men finner jo ikke de jeg trenger. Sjekket sverige? Mener jeg så endel fint på blocket.se når jeg sjekket sist..
Kobar Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 ligger egen salsttåd med bilder på deler selges!
Flextron Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++ Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg... Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover.. En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne) (dårlig mobilbilde) Send meg nummeret ditt på pm.. vet kanskje av en kjøper..
Deep Dish Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Kan få kjøpe min 523i (1997)i tillegg.!! Har stått i garasjen i ett år snart, etter at veivhusventilasjonen frøs i vinter og jeg fikk oljelekkasje i motorrommet. Bilen har grått skinninteriør, original xenon, regnsensor, dobbel klima, takluke, multifunksjonsratt, 19" felger +++ Bilen er gått 176000km. Kun to eierer inkl meg... Får den for 30000,- Da flytter du bare over veivhusvent. fra vraket, så har du deg en kjempe god bil i mange år framover.. En ting til å byttes, venstre framfjæren er knekt,(faktisk mens den har stått i ro i garasjen, noe jeg ikke helt kan skjønne) (dårlig mobilbilde) Send meg nummeret ditt på pm.. vet kanskje av en kjøper.. PM sendt
opeth84 Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Har så utrolig lyst på skinninteriør,men finner jo ikke de jeg trenger. Sjekket sverige? Mener jeg så endel fint på blocket.se når jeg sjekket sist.. Nope,det har jeg ikke. Men det blir vel dyrt med frakt,om de sender til Norge.
Azeton Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Da har dem prøvd å lure deg! Det du trenger er ny toppdekselpakning, nytt veihusfilter og antageligvis åndingsrør. Dette er deler jeg har liggende fordi det er "kjekt å ha" hehe Og serriøst, det tar virkelig ikke en hel dag uansett hvor noldus man skulle være når det gjelder skruing Om du fortsatt ikke tenker på å reparere skal jeg vurdere en tur til Bodø til helgen Nei, har nok ikke planer om å fikse den selv.. Så du er hjertelig velkommen til Bodø en tur.!! Annen info om bilen: -Bremseklosser/skiver (bremserør bak) er byttet for ca 10000km siden, men håndbrekket er litt dårlig. - Regnsensor ble byttet 1 mnd før uhellet - Bilen har bestandig blitt pent kjørt, alltid ventet på varm motor før turtall over 3000. Aldri burnet med.! Hvorfor slutter du plutselig og svare på pm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå