Dajusnes Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Skal selge go bilen, 140000km 1,5 automat. bare litt rust, (uten om panser) Justerbart senkesett orginal panser har jeg 6 par med hjulsett kan gjøres orginal på noen timer. Bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Aiai, denna var grom! Har du fått noe bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Ja liker den jeg, nei lite med bud enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 mye har noe slikt verdt da? vannskelig og komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Selvkost på 12 tusen. Skal også få montert i 206 frontseter med varme før vinteren, nye vinterdekk. 1 runde me denne gjønnom byen me vinduene nede å musikken høyt å alle ser! Politiet smiler bare å rister på hode, ingen tvil at det er en morsom bil å kjøre! har masse bilder under bygging av den. Så er bære komme med bud eller spørsmål:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 http://www.bilforumet.no/golf-1/251710- ... e-6-a.html litt info og bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Pris? Er bildene fotoshoppa eller er lakken så strøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Har hørt mange prate om denne bilen ja, virkelig tøft. ''Eneste'' spesielle bilen i harstad nå. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Går den i harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Bilen går i harstad ja:) bildene er gjort litt mørkere men lakken er faktisk utolig bra blir nok polert før vinteren, nei bare å komme med bud over 10k:) under det beholder jeg den og fortsetter Ingen tvil at di fleste i harstad har lagt merke til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 hvordan er bensinforbruket på en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Ligger på 1 liter mila, siden det er automat + taklasta som faktsik har mye og si! 40 liter tank:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Selges med taklasta? hehe:P Utrolig tøff bil Synd jeg har 2 og kun plass til en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Legger ved 2 bilder 1 helt orginal bil når jeg hentet den og 1 orginal med senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Selges med taklasta? hehe:P Utrolig tøff bil Synd jeg har 2 og kun plass til en Selges med alt, pluss alle dekk og andre deler vist interesse! alltid plass til en til er også montert slikt horn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå