Gå til innhold

Hyggelig opplevelse med biltilsynet!

Bjørnar_
 Share

Anbefalte innlegg

og fjærene er H&R 55/35mm :)

hy6r7hu1mgiavxev8zv1.jpg

d5cm7c7ytjbmezry5v8f.jpg

8)

Jøss, lette lenge etter H&r fjører som senket så mye til min e46, men fant ikke :( sikker på at du har 55/35 og ikke35/15? Ser veldig sånn ut på høyden. Stemmer bra med høyden som var på min med 35/15 h&r fjører. Min er nå senket 50/40, og det er mye lavere :?

Jepp! Helt sikkert! Men det kommer an på hva du går ut ifra. Mine fjærer senker 55/35 på en original bil, men de senker 35/15mm på en M-pakke bil siden denne er 20mm lavere ifra før. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik er kjent for å være flinke med godkjenning av kjent senk 8)

Det kan godt være. Har ingen erfaring med de på godkjennings-området. Men har gode erfaringer med Lillehammer. Hadde E30`n min der for å få skilter på den, og han var veldig hyggelig. Tror generelt det hjelper å komme på BT med ting som ser litt skikkelige ut, ikke noe sammenskrapa brask! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...
Jeg har i dag hatt en hyggelig opplevelse med BT på Gjøvik Trafikkstasjon. Vært å fått godkjent senkesett + felger i vognkortet på min E46, og det gikk knirkefritt. Leser om mange som er misfornøyd med BT og tenkte det kan være greit å gi litt ros også innimellom! Felgene er forøvrig GS-Goldtrack 8,5/9,5x19 og fjærene er H&R 55/35mm :)

8)

Har sjekket litt på forumet her ang senk på sedan. De fleste har 8-9" bak. Har 9,5"x18" bak.

Vurderer 40/20 eller 50/30 evnt. samme som denne har.

Lurer på hvilket ET som er bak her? Har ET35 selv. Ser det er liten plass på min, dekk til innerskjerm. Er det M dempere og H&R fjærer på denne?

Hvis du vil se bilen, nederst her:

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=195082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den bilen der er det ET46 på bakfelgene om jeg ikke husker feil. Ellers er det som du sier med M-dempere og H&R. Ikke trangt i det hele tatt hverken foran eller bak på den, aldri vært noe subbing eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som denne er rimelig likt senket som min, og der går det akkurat ikke med ET35 på 19" 9.5 uten at det subber. ET40 går fint :)

Med 35mm senk altså. Tror du 20mm går bra?

Tror du det funker å space litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...