Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mer hokus pokus enn andre turbokonverteringer. Blir jo gjerne trangt med turbogrenrør, turbo og downpipe på hver side, og endel rørgater. Alt må jo bygges dobbelt opp. Evt. bygge stor singelturbo om det er enklest for motorommets del. For plassens del er ofte kompressor best på V8.

Skrevet

Jeg hadde en S4 2,7 biturbo en gang og der sitter det en V6 med dobbelturbo. De satt nede under toppene og helt bak ved torpedovegg, trangt som føy! Kan jo være et tips å prøve plassering der. Nå er det klart mindre plass i en E30 med V8, men allikevel den beste plasseringen jeg kan komme med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...