ice69 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Hei har en 530 dat -05 mod. Her er det vebasto varmer montert, men den vil ikke starte.. idag var det +2 ute, har prøvd timer,men ingen reaksjon... heller ikke når jeg prøvde manuell start fra menyen Noen tips vedr. dette? Mangler også oversikt over sikringer.. både foran og bak Jeg vet det sitter mange "luringer" her som kan hjelpe hilsen morten
Alpejohn Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hei, Kan prøve og ta ut sikringa til styringsboksen, og vente 10 sek, og sette inn igjen, dette funka på min E39 da jeg starta den med lite diesel på tanken.. Men vet desverre ikke hvilken sikring den ligger på
ice69 Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 takker for svar, men det er neste problem ... hvilken sikringer
ice69 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Er det noen som vet om den enkleste måten og ta ut webastoen på? fra siden, underside ...???
Telcontar Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Tilfelle du ikke svar på hvor sikringene var hen så har jeg postet bilder av hvor de ligger pluss bilde av layout (foran og bak), http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=171705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå