Glema Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 så veldig bra ut, fikk lyst å gjøre det samme med mine båtlister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Ser ut som det ble bra ja ! Tenkte å gjøre det selv,, lyst til å fortelle litt om fremgangsmåten på å få ut og AV listen på den flippen over spilleren? Har prøvd og få den UT, men bare der slet jeg litt og dret i det. Men også om du har noen tips på og få av lista da. Kunne trengt det jeg og! Tenkte på å lakkere! Veldig bra resultat! Flott gjort! Blir litt ekstra stolt når du gjer da sjøl og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 flippen over spilleren er festet med 3 klips/muttere.. når den står åpen så ser du de under, ta en tynn-tynn-tynn flat trekker eller et knivblad eller lignende og vipp de av.. det er sykt vanskelig å treffe under.. jeg knakk den ene, men den fungerer fint fordet.. ellers er det vel noe man får tak i på gs bildeler tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå