Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vært på noen prøveturer med bilen og med variable utspill, første prøvetur gikk jeg tom for bensin på en såkalt dårlig plass....... :applause: fikk fyllt opp tanken og kjørt noen mil etter dette. i dag skulle jeg tilbake til Helland og ///Mordi og justere tenning, gikk jo bra helt til bilen stoppa på nok en utilpassende plass der det ligger nok svartspor fra før, ///Mordi kom da og slepte meg til han og vi begynte å se på hva som kunne være galt, fant ut til slutt etter vi hadde bytta alt av tenningsdeler og det som hadde med tenning og gjøre at det var releet som styrte strømmen til coil og bensinpumpa osv som var fyllt med vann.. ikke så rart at den ikke ville gå #-o nå virker alt greit og her er noen bilder av de turene vi har hatt med den :roll:

bf2lmk2orwf897zu955e.jpg

her stoppa den i dag :) typisk så stopper denne bilen her der det er mest pirutt spor..

avmzq9pom30fwlmgqu2q.jpg

82oq3njy7olj1bmwkkth.jpg

her står ///Mordi og Hellend nede ved vannet etter første prøvetur med bilen da jeg kjørte tom for bensin, på også en plass med mere gummi på veien enn asfalt:P

o67bgg1bvkf5geludaq8.jpg

på tur for å hente bensin, noen kilometer å gå men :)

xgheyifmxsorwpcg29ni.jpg

Grilling hos Helland :)

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da blir det motorbytta så kjappt som mulig, denne motoren jeg satt inn nå var jo mer gåen enn den jeg bytta ut, så nå vet jeg at den motoren som skal inn er bra :) skal prøve å huske å ta litt flere bilder denne gangen :)

• 7 months later...
Skrevet

Da blir det en liten update på meg, nå har jeg fått vinterlagret bilen og jeg er i full gang med motorbytte, rustsveising og div nytt skal på plass, skal prøve å holde dere oppdatert :) her er noen bilder jeg har fått tatt, beklager dårlige bilder.. (skulle ønske jeg hadde husket å tatt bilde litt oftere)

b713h7p9spkcgbb2xrrh.jpg

i dag har jeg plukket av toppdekselet og fått rengjort det grundig, her er ett før og etter bilde:)

e5ral9skyepde060pahf.jpg

her har jeg fått pussa bort litt av rusta, står igjen en god del.

khca1ofi9qoezsrgxlfw.jpg

2gsfqfxgxyxh6tnzt2t4.jpg

er er motoren som skal inn igjen :)

89ymxu7959vmd8vw19q0.jpg

Takker Larsipan på Forumet som stiller med en fantastisk garasjeplass.

Skrevet

desverre blir det en 2.8 denne gangen også, får håpe denne holder litt lengre enn den jeg satt inn på mai i år.

planen for bilen fremover mot sommeren er:

ta all rust.

pusse ned hele bilen.

lakkere hele bilen.

få på m-tech igjen.

skifte av div slitedeler.

skifte til Sperrediff.

hvite blinklys rundtom.

shadowline lister.

Skrevet

i dag ble d bare en liten time med garasjekos. fikk ikke gjort så mye, men her er noen bilder.

rpuklm75r2wpw80r980x.jpg

fått pussa og lakkert litt i dag også :=)

mf0u924is9tcw46or2iy.jpg

før og etter :)

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...