vegardk Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 da har jeg vært på noen prøveturer med bilen og med variable utspill, første prøvetur gikk jeg tom for bensin på en såkalt dårlig plass....... fikk fyllt opp tanken og kjørt noen mil etter dette. i dag skulle jeg tilbake til Helland og ///Mordi og justere tenning, gikk jo bra helt til bilen stoppa på nok en utilpassende plass der det ligger nok svartspor fra før, ///Mordi kom da og slepte meg til han og vi begynte å se på hva som kunne være galt, fant ut til slutt etter vi hadde bytta alt av tenningsdeler og det som hadde med tenning og gjøre at det var releet som styrte strømmen til coil og bensinpumpa osv som var fyllt med vann.. ikke så rart at den ikke ville gå nå virker alt greit og her er noen bilder av de turene vi har hatt med den her stoppa den i dag typisk så stopper denne bilen her der det er mest pirutt spor.. her står ///Mordi og Hellend nede ved vannet etter første prøvetur med bilen da jeg kjørte tom for bensin, på også en plass med mere gummi på veien enn asfalt:P på tur for å hente bensin, noen kilometer å gå men Grilling hos Helland
vegardk Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 da blir det motorbytta så kjappt som mulig, denne motoren jeg satt inn nå var jo mer gåen enn den jeg bytta ut, så nå vet jeg at den motoren som skal inn er bra skal prøve å huske å ta litt flere bilder denne gangen
vegardk Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Da blir det en liten update på meg, nå har jeg fått vinterlagret bilen og jeg er i full gang med motorbytte, rustsveising og div nytt skal på plass, skal prøve å holde dere oppdatert her er noen bilder jeg har fått tatt, beklager dårlige bilder.. (skulle ønske jeg hadde husket å tatt bilde litt oftere) i dag har jeg plukket av toppdekselet og fått rengjort det grundig, her er ett før og etter bilde:) her har jeg fått pussa bort litt av rusta, står igjen en god del. er er motoren som skal inn igjen Takker Larsipan på Forumet som stiller med en fantastisk garasjeplass.
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Hvilken motor skal du ha nedi? ser jo bra ut!
vegardk Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 desverre blir det en 2.8 denne gangen også, får håpe denne holder litt lengre enn den jeg satt inn på mai i år. planen for bilen fremover mot sommeren er: ta all rust. pusse ned hele bilen. lakkere hele bilen. få på m-tech igjen. skifte av div slitedeler. skifte til Sperrediff. hvite blinklys rundtom. shadowline lister.
HagenJR Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Du er vel ferdig til jeg ankommer bygda igjen?
Larsinnj Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Blir vel bra denne tenker jeg! Får bytta litt stål frammi der så!
vegardk Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 fått fjerna mye "stål" på den ene siden nå, mangler bare ett sveiseapp. nå
vegardk Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 i dag ble d bare en liten time med garasjekos. fikk ikke gjort så mye, men her er noen bilder. fått pussa og lakkert litt i dag også :=) før og etter
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 må jo bli bra det her 2,8l duger nok helt sikkert
HagenJR Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 fått fjerna mye "stål" på den ene siden nå, mangler bare ett sveiseapp. nå Hvor skal du låne sveisapp fra?
vegardk Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 der sa du det:D du har jo har jo sveiser også da
vegardk Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 Sveisblind i dag, så noe har skjedd:p kommer vel oppdatering om ikke så alt for lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå