Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ps bilen er drittfeit og som jeg ser av prosjekt bilder ordentlig gjort .tror vi får se månge kule prosjekter io fra deg :)tar jeg feil el.....

Skrevet

ventet meg ikke bare positive komentarer her inne nei : b

men vinklingen på lyktene måtte bli sånn, som mekk sier er dette en e36, å den som tror at det er bare å sett inn baklyktene fra en e46 tar temmelig feil :P grunnen til at lyktene mått vinkles er pga at man har den linja som følger hele karroseriet til e36 måtte matche lyktene. er vansklig å se sånne detaljer på et bilde, men vis dette ikke hadde vært rett hadde det sett ut som et "helgebygg" :P

bmwkizn; har bud på 140k nå : ) er ikke noe gira på å selge nei, men husk at denne bilen ble bygd med penger fra lånekassen :lol: så neste prosjekt blir det vell litt mer snæks osv på :D

rabies; enig med at det blir litt mye sort på framskjermen når det er sorte blinklys, så får se va jeg gjør der :)

Skrevet

Hvis det stemmer at du har bud på 140 tusen norske kroner så anbefaler jeg at du ringer kjøper og avtaler overtakelses dato med en eneste gang. 140 000,- er GODT betalt for en E36 sedan, uansett hvor mye du har jobbet med den. Får jo e36 M3 til ca 160-170 000 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...