BMW ///BJ Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 har du fortsatt den tåkelampa du har avbildet? skal du mot drammen/oslo i nærmeste fremtid?
VegarV Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Den har jeg! Skal til valdres på torsdags kvelden og kjører gjennom drammen da:)
BMW ///BJ Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 morro! kan ikke du ta med den da så kan jeg møte deg i drammen torsdags kveld? det er den krom lampen venstre side? er den i ok stand, ikke noe irr eller korrisjon på reflektoren? Bjørn
VegarV Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 morro! kan ikke du ta med den da så kan jeg møte deg i drammen torsdags kveld? det er den krom lampen venstre side? er den i ok stand, ikke noe irr eller korrisjon på reflektoren? Bjørn Da gjør jeg det! Den er i god stand. Fulgte med en delebil jeg kjøpte for en stund siden. 150kr så er den din. Regner med å kjøre gjennom drammen i 7/8 tia.. Mob nr? Mvh vegar
VegarV Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Kan frakte ting Kristiansand - Oslo - Valdres i helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå