eirikbg Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10033318
Hankook Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Hvem skulle tro at SAAB kunne ta ett skritt i riktig retning. Kanskje dem til og med kan bli driftsikre
mrmpower Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 "Muller sier også at han er åpen for et enda tettere samarbeid med BMW i fremtiden" får bare håpe på at bmw ikke begynner å bruke saab linjer
dutten Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 wicky: lundgren racing har jo endret på det problemet
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Se der ja! Da blir det ordentlige biler av Saab også! Men jeg tror ikke vi skal være redd for at BMW skal begynne med saablinjer! Det er vel heller motorer og teknologi som det skal sammarbeides med!
stian1990_2 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Enda et steg nærmere verdensdominasjon
NBCustom Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 "Muller sier også at han er åpen for et enda tettere samarbeid med BMW i fremtiden" får bare håpe på at bmw ikke begynner å bruke saab linjer hvorfor ikke? Saab har jo penere biler enn BMW de seneste årene..
noekult Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Syns det er bra pga. en ting: Mer penger i kassa til BMW = bedre produkter for oss BMW entusiaster i fremtiden. 1.6 turbomotor høres forøvrig veldig interessant ut. Lurer på hvordan den blir mtp. turbolag.
spruddel Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Haha, egentlig litt bra. Har noen kollegaer på jobben som skryter så jævlig av saab, og at de tar ut så mye av motorene sine og ditt og datt. Ringte han ene nå og fortalte dette, og han sa som så: "Ja, da blir det vel noen kjipe 6-sylindrede motorer og sånt da?". Haha. Så deilig at saab mener de vil samarbeide med "DE BESTE!". Jeg er litt alene om å elske BMW, så har mange mot meg på jobb
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 hvorfor ikke? Saab har jo penere biler enn BMW de seneste årene.. Ikke lag spetakkel nå Just! Om du synes det så er det din sak! Synes ikke vi skal begynne å krangel om hvilke biler som er penest da dette innlegget ditt virker som å være ment for dette!
Oddey Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Haha, egentlig litt bra. Har noen kollegaer på jobben som skryter så jævlig av saab, og at de tar ut så mye av motorene sine og ditt og datt. Ringte han ene nå og fortalte dette, og han sa som så: "Ja, da blir det vel noen kjipe 6-sylindrede motorer og sånt da?". Haha. Så deilig at saab mener de vil samarbeide med "DE BESTE!". Jeg er litt alene om å elske BMW, så har mange mot meg på jobb Du er ikke alene der, etter jeg begynte å gi BMW "ros" har det endt opp med 3 til med bmw der:P en til som driver å ser på det nå, enda snakker alle dritt om det, selv om en etter en går over til det
Lyktestolpe Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 På jobben hos meg får jeg mye pes for at jeg kjører "kebabtralle" Fyren med Saab smilte bredt da han hørte at Saab kommer med BMW motorer senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå