Rellik Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Ingen deksler som skal være der heller? Blir litt stygt når jeg nå kun har et hull rett inn i midtkonsollen.
Kobar Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Jeg har komplett midtkonsoll fra helt foran og helt bak, så dersom du tar ett bilde av hvordan din ser ut nå, så kan jeg se hva som er på min istedenfor koppholderen
Kobar Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Delene går nå grisebillig!! Kjøper må selvsagt betale for frakt, men om du bor i nærheten kan du virkelig gjøre ett kupp! Kom og hent resten for en pen sum som passer oss begge Noe du lurer på? Spør ivei
Appelgren Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 har du venstre speilglass med fungerende varme tilsalgs?
Kobar Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Rogeren: Overfører du 1100kr så skal jeg ordne med frakt hjem til døren din Selfridge: Panser er ikke solgt! 500kr, må hentes eller ordne med frakt selv
Kobar Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 I nærheten av Moi i Rogaland Send PM for veibeskrivelse!
stebos16 Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 hey ka du ska ha for ditta deksele foran cd spillern din
Kobar Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 hey ka du ska ha for ditta deksele foran cd spillern din Det er solgt
Kobar Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 hva har du igjen? Jeg orker ikke å skrive opp absolutt alt, men om det er slik at du vurderer å kjøpe hele sulamitten så skal jeg ta en gjennomgang i ettermiddag og se hva som er igjen! Det jeg kan huske i farten er ihvertfall alt i understellet, hele drivlinja bremser,dempere bruer oppheng osv osv. Masse interiørdeler, deksler airbager ratt dashbord og mye mer! Også er det noe vindusmekanismer, varmeapparat, panser, bakluke, hjerne! og endèl andre el.bokser som sikkert koster skjorta nye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå