nitrox111 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 hvorfor det?er smal sak og finne kablene til ene høytaleren Mulig det, jeg har ikke anelse ;D Hadde håpet på og få greie på hvilke farger jeg skulle koble meg på, men da var ikke dette lenger en lett sak da, jeg har "custom bygd" anlegg XD
Stoppie_Master Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Den blanke boksen med blå og hvit kontakt er tv-modulen. Forsterkeren er ikke montert der den skal være, men hvis du lurer på om du har DSP forsterkeren, så kan du se om du har 7-bands equlizer... Med å bytte til 16:9 skjermen, så får du ikke noe annet enn en større skjerm, fungsjonene ligger ikke i skjermen. Uansett så skal normaltsett forsterkeren være baki der, og da kobler du deg inn på ledningene som går inn på den. Eksakt hvilke kabeler du skal koble deg inn på kan vi komme tilbake til når du har funnet forsterkeren og du har funnet ut om det er uten eller med DSP.
nitrox111 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Den blanke boksen med blå og hvit kontakt er tv-modulen.Forsterkeren er ikke montert der den skal være, men hvis du lurer på om du har DSP forsterkeren, så kan du se om du har 7-bands equlizer... Med å bytte til 16:9 skjermen, så får du ikke noe annet enn en større skjerm, fungsjonene ligger ikke i skjermen. Uansett så skal normaltsett forsterkeren være baki der, og da kobler du deg inn på ledningene som går inn på den. Eksakt hvilke kabeler du skal koble deg inn på kan vi komme tilbake til når du har funnet forsterkeren og du har funnet ut om det er uten eller med DSP. Når jeg trykker på "tone" på spillern min, da får jeg opp 4stk alternativer: BASS TREBLE FADER BALANCE Dvs. jeg har ikke DSP ?? Men MÅ man ha forsterker ? slik at det kan hende den er blitt plassert ett annet sted ? elr kjører altså mitt system uten forsterker ? TV.Modulen er vell egentlig bare og ta vekk? Man får jo ikke inn noen TV-signaler på den uten og koble på en RIKS-TV dekoder ?
Kjennern Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Forsterker ligger nok under plast deksel ved siden av reservehjul.
nitrox111 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Forsterker ligger nok under plast deksel ved siden av reservehjul. ok.. takker for info, skal se der imorgen =)
Flextron Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Mulig denne kan hjelpe http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... _95-01.pdf
740AV Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Forsterker ligger nok under plast deksel ved siden av reservehjul. Litt rart å legge forsterkeren der da, når det er god plass til å sette den dit den egentlig skal være (bak cd-veksleren) Jeg har villet sett bak naviskjermen eller rundt hanskerom området, om det kan være noe der kansje.
Kjennern Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 På E39 så ligger den der hvertfall. Er jo samme delene på E38 også...
nitrox111 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 På E39 så ligger den der hvertfall. Er jo samme delene på E38 også... hvor ved reservehjulet skal den ligge da ? Er det uansett en forsterker på bilen? eller kan det hende at navi`n kjører alle høytalerene selv, uten forsterker?
nitrox111 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Kan ikke helt skjønne at det skal liggen en forsterker under der no sted? Denne er jo ikke koblet inn på noenting? Den står mellom tv-modulen, og derman fester baklykta..
Kjennern Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 På E39, som sånn sett bruke samme komponenter så ligger forsterker/radiomodul på venstre side foran reservehjulet. Under plast deksel. Sier ikke at dette er fasit på E38 for jeg har aldri eid en slik bil før. Men vil tro BMW har gjort det nogenlunde likt. Du kan se på denne videoen her..
nitrox111 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 På E39, som sånn sett bruke samme komponenter så ligger forsterker/radiomodul på venstre side foran reservehjulet. Under plast deksel. Sier ikke at dette er fasit på E38 for jeg har aldri eid en slik bil før.Men vil tro BMW har gjort det nogenlunde likt. Du kan se på denne videoen her.. Må jeg ta ut reservehjulet for og komme til dette stedet `? eller har det åpningen sin fra toppen ?
nitrox111 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 har du en slik kontakt der bak? Tror ikke jeg har noen slik, skal ut og sjekke og gi beskjed om jeg evt. har den..
Kjennern Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 På E39 ligger forsterker/radio under del 10, på de som kun har original navi med vanlig radio modul. Tittet litt på RealOem.com og ser ut som din forsterker skal sitte på venstre side der cd-veksler er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå