nitrox111 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Sitter og igrunn har veldig lyst på 21" isteden.. da jeg synes bunnsenka på 20" blir forjævlig lavt og kjøre med... setter meg fast på fartshumpler, og jeg bor på grusvei.. ;/ Og jeg vill jo gjerne også fylle hjulbuen hellt opp... forran er det jo MYE plass nå.. tror ikke det hadde vært no problem med 21" og samme høyde.. ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 det kunne blitt tøft det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 se der ja...grønn sjuer...SÅÅÅÅ stygt...haha men faen den var rå as!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 du får bare gi sommerfelga du har nå da til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Om du gir meg noen 21" så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hm, synes det så ganske perfekt ut mtp. felgstørrelse sånn det var nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Hm, synes det så ganske perfekt ut mtp. felgstørrelse sånn det var nå jeg. Tja, bak synes jeg det er perfekt.. Men forran kunne jeg gått opp 1" for og fylle hjulbuen... Må nesten se det live for og merke det.. Så det skulle være no "treff" på lasses imorra? Fikk en invite på facebook hvertfall.. Men uansett.. det er litt for go plass i hjulbuene forran synes jeg.. Såklart hadde det kuleste vært og skrudd den i bunn forran igjen for og få felgkanten jevnt med bua, men da blir en helt jævlig lav og kjøre med over fartshumpler og grusveier ;-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hm, veit det er "treff" 1 april ved gamle Esso'en ute ved Down Town hvertfall Tidlig med vårtreff allerede hehe, ja, det blir faen meg lavt tilslutt Men det hadde nok blitt jævli lavt med 21" og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Hm, veit det er "treff" 1 april ved gamle Esso'en ute ved Down Town hvertfall Tidlig med vårtreff allerede hehe, ja, det blir faen meg lavt tilslutt Men det hadde nok blitt jævli lavt med 21" og! Veit ikke, har sett e38`r med 22" felger.. og det blir for høyt hvertfall ;P hadde håpet 21" ville fyllt akkurat passelig.. Men det koster jaggu kling! ^^, Ja har hørt det er treff 1. april også... Men tenkte og ta turen ut til Lasses på fredag, siden det ikke er så langt dit ;P http://www.facebook.com/?ref=home#!/eve ... ent_invite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 de e38ene jeg har sett med 21" syns jeg det har vørt for stort, men kan ikke huske og ha sett noen som har vært lave nok, så kan godt være at dem ikke har klart og senke nok også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Når min er bunnsenka med konigsport og i tillegg mangler di lagera som er på toppen av demperne (di bygger vell 1-2cm) har jeg fortsatt mulighet til fullsving med disse felgene... Men da er den jo dødens lav under ;-/ Dog, fronten blir grisebøs!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 En av dei laveste e38ane jeg har sett, tøøøtft, men man må betale litt for skjønnheten;) Om du skal selge felgene er jeg veldig interessert, eller om du evt. vet noen som skal selge samme felgene... Passer jo som ett skudd på e38a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 savner noen nye bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Skikkelig ghangstaahhshit wagon, det liker vi Jeg synes de felga satt som et skudd!! Kunne vært morsomt og sett de fra en annen vinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hvilken vinkel vill du se ifra? Skal prøve og ta noen nye en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå