Hansh Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Stusselig med disse amerikanere, kan bare kjøre rett frem eller rundt i ring!!! Bilene var jo feite da... Vil tro det er ca. 10 ganger flere m3er enn 318 over there... De har litt greiere avgiftssytem enn oss! det er jo rett fram det skal gå bra svinger vokser man fra i 16-års alderen, bør i hvertfall.. ellers så syns jeg filmen var rå, mye godlyd.. Jeg er 26 og veiene her på vestlandet er akkurat like svingete som da jeg var 16, så tror jeg holder meg til svinger inntil videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Stusselig med disse amerikanere, kan bare kjøre rett frem eller rundt i ring!!! Bilene var jo feite da... Vil tro det er ca. 10 ganger flere m3er enn 318 over there... De har litt greiere avgiftssytem enn oss! det er jo rett fram det skal gå bra svinger vokser man fra i 16-års alderen, bør i hvertfall.. Jaaa, folk som ikke kan kjøre bil, syntes nok det er gøyest å kjøre fort rett frem.... Vokste heldigvis fra det i 16-års alderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Stusselig med disse amerikanere, kan bare kjøre rett frem eller rundt i ring!!! Bilene var jo feite da... Vil tro det er ca. 10 ganger flere m3er enn 318 over there... De har litt greiere avgiftssytem enn oss! det er jo rett fram det skal gå bra svinger vokser man fra i 16-års alderen, bør i hvertfall.. Jaaa, folk som ikke kan kjøre bil, syntes nok det er gøyest å kjøre fort rett frem.... Vokste heldigvis fra det i 16-års alderen det er så latterlig å lese bedrevitere på det forumet her som trur de kan kjøre bil, bare fordi de har kjørt mye på bane... vis meg ET eksempel der en god banekjører har hevda seg i rallyløypa... jeg anser ikke banekjøring som kjøring engang.. det er rally som skiller kjerringer fra skikkelige sjåfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Og der drepte man tråden og skapte en negativ diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 det er så latterlig å lese bedrevitere på det forumet her som trur de kan kjøre bil, bare fordi de har kjørt mye på bane... vis meg ET eksempel der en god banekjører har hevda seg i rallyløypa... jeg anser ikke banekjøring som kjøring engang.. det er rally som skiller kjerringer fra skikkelige sjåfører. Hvem har sagt noe om banekjøring? Sa bare at de som KAN kjøre bil syntes det er mer morro med svinger... Og du mener altså først at ekte mannfolk kjører fort rett frem, og deretter at ekte mannfolk kjører rally, og ikke på bane??? Godt det ikke er svinger i rally da?? Og ett eksempel på banesjåfører som har gjort det bra i rallyløypa : Thomas Schie! 3 ganger norgesmester f.eks.... Så i forhold til deg kan jeg gjerne kalle meg bedreviter Men som sagt, nok OT i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 det er så latterlig å lese bedrevitere på det forumet her som trur de kan kjøre bil, bare fordi de har kjørt mye på bane... vis meg ET eksempel der en god banekjører har hevda seg i rallyløypa... jeg anser ikke banekjøring som kjøring engang.. det er rally som skiller kjerringer fra skikkelige sjåfører. Hvem har sagt noe om banekjøring? Sa bare at de som KAN kjøre bil syntes det er mer morro med svinger... Og du mener altså først at ekte mannfolk kjører fort rett frem, og deretter at ekte mannfolk kjører rally, og ikke på bane??? Godt det ikke er svinger i rally da?? Og ett eksempel på banesjåfører som har gjort det bra i rallyløypa : Thomas Schie! 3 ganger norgesmester f.eks.... Så i forhold til deg kan jeg gjerne kalle meg bedreviter Men som sagt, nok OT i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Superturbodiesel er nok et orakel av de store virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå