Torek Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Ikkje ødlegg tråden med ein tullete diskusjon da Blir for teit Jeg har gitt meg. Jeg har rett, så da trenger jeg ikke å diskutere mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Alle har sin formeining om kva som er best og ikkje best, kva som holde lengst og ikkje. Sånn kjem det altid til å bli, deal with it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Alle har sin formeining om kva som er best og ikkje best, kva som holde lengst og ikkje. Sånn kjem det altid til å bli, deal with it Ja, men at en ET er mindre solid enn en FT/FK går det ikke ann å ha forskjellige formeninger om, for det er fasiten. Deal with it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 ET tåler ikke mye overlading med de tynne rådene som er der. Mine råder så dagslys etter det ble lada 1.1 bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 ET tåler ikke mye overlading med de tynne rådene som er der. Mine råder så dagslys etter det ble lada 1.1 bar. det er greit nok, går dårligere gjør de i hvertfall, enten man vil eller ikke, ET med h-profil råder holder nye så sykt i hvertfall... 1,45 bar har jeg i hverfall ikke sett noen av de som går i området her, MAKS 1 bar har de hatt. Uten datasprut altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 ..............i give up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Er dette på tur å bli et jævla volvo forum eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Off..Enn å forsøple dette forumet med Volvoprat..Da er jo til å med Huandaii og KIA et bedre diskusjonstema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Her er min vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 camouflage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 camouflage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 her er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Her er min vinterbil Lakke nyrene hvite, så blir den jaggu borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Hvis noen av dere trenger en bil for bruk i vinter har jeg akkurat lagt ut en ny en på finn.no. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25422894 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå