Robin Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Her er min relativt nyinnkjøpte bruks og vinterbil, impreza wrx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Vinterhjul faktisk?! Har du bilde av bilen med sommarhjul? Har egentlig ingen "faste" sommerhjul Brukte BBSene til å begynne med, så gikk jeg over til disse: Vet ikke hva jeg skal i sommer, mulig jeg bare setter på sommerdekk på BBSene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 NICE, borbet er fett med kant framme og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Er det ikke kesher karmona? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 jo, 9x16 Kerscher Carmona er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Var da ganske likt ? No er ikkje felg navn min store styrke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 De er meget like ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 E30n til rolfi er SJEF ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 E30n til rolfi er SJEF ! Naaw Takk skarruha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Jada, da er det vel på tide å bumpe denne. Høsten er slått inn for fullt, iallefall her på vestlandet. Så folkens, post din vinterbil, min kjem det bilde av så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Vinterbilene 2011/2012 Mercedesen er en 300E som for øyeblikket er under ombygging fra automat til manuell E30'n venter på ny motor(m30b34) og eu-kontroll før det er ut og frese på Norske vinterveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 her er vinterbilen min. 2.0s med sveisa sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Jeg skal kjøre W123 Turbodiesel i vinter! Fant ikke noe dårligere bilde enn dette: Skal kjøre rallystuk, og har allerede kjøpt inn et sett ekstralys. Røde skvettlapper, noen gamle reklameklister, startnummer på framdører, gul lyktefilm, forsterkede fjærer foran og enda flere ekstralys (planen er 3 på hver side) kommer snart, sammen med mattsvart panser På 15" BBS krysseiker. BBS RG tror jeg de heter, fra W126. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 pliz....om den merca er rustfri....ikke drep den i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 gleder meg til å teste sperra på Audien til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå