x25Touring Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Min vinterbil 1992 Volvo 940 Turbo Er sommerhjul på bildene, ruller dessverre på 15" pigg i vinter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Er dere klare for detta eller?? nå kommern! BAM! I got 199999 problems with my golf, but a bitch aint one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Min vinterbil 1992 Volvo 940 Turbohttp://i471.photobucket.com/albums/rr79 ... C_0039.jpg http://i471.photobucket.com/albums/rr79 ... C_0092.jpg Er sommerhjul på bildene, ruller dessverre på 15" pigg i vinter.... Og her har man årsaken til at jeg byttet ut Rondellene på E34en. Ble stående ved en Volvo 740 i Sverige som hadde samme felgene som meg. Etter det fikk jeg et helt annet syn på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Min vinterbil 1992 Volvo 940 Turbohttp://i471.photobucket.com/albums/rr79 ... C_0039.jpg http://i471.photobucket.com/albums/rr79 ... C_0092.jpg Er sommerhjul på bildene, ruller dessverre på 15" pigg i vinter.... Og her har man årsaken til at jeg byttet ut Rondellene på E34en. Ble stående ved en Volvo 740 i Sverige som hadde samme felgene som meg. Etter det fikk jeg et helt annet syn på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Min vinterbil 1992 Volvo 940 Turbo Er sommerhjul på bildene, ruller dessverre på 15" pigg i vinter.... knallrå vinterbil! Er det lt eller ft i den? gjor noe modifikasjoner i motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Gleder deg eksta mye til sommern nå du ruller rundt i denne eller?? Er dere klare for detta eller??nå kommern! BAM! I got 199999 problems with my golf, but a bitch aint one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Min vinterbil 1992 Volvo 940 Turboknallrå vinterbil! Er det lt eller ft i den? gjor noe modifikasjoner i motoren? Er FT i den, bare bitte litt oppjustert trykk. Ellers helt original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Min vinterbil 1992 Volvo 940 Turbo knallrå vinterbil! Er det lt eller ft i den? gjor noe modifikasjoner i motoren? 940 kom vel bare med FT og FK såvidt jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Min vinterbil 1992 Volvo 940 Turbo knallrå vinterbil! Er det lt eller ft i den? gjor noe modifikasjoner i motoren? 940 kom vel bare med FT og FK såvidt jeg husker Ja de to med turbo er FK som er lavtrykksturbo, og FT som er høytrykk. Men folk kaller jo den utgaven med lavtrykk for LT. Forskjellen på de to motorene er wastegaten. Ingen ting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Nei. LT kom jo i 740, og det er høytrykk. Den hadde 182 hk v/0.8 bar, altså mer trykk enn både FT og FK. Edit: Men vi kan sikkert bremse denne diskusjonen, hehe.. Har lite med topic å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Nei. LT kom jo i 740, og det er høytrykk. Den hadde 182 hk v/0.8 bar, altså mer trykk enn både FT og FK.Edit: Men vi kan sikkert bremse denne diskusjonen, hehe.. Har lite med topic å gjøre Nei i 740 het motoren B23ET ikke LT. Ja vi får la det ligge nå, og vente på nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Gleder deg eksta mye til sommern nå du ruller rundt i denne eller?? Er dere klare for detta eller??nå kommern! BAM! I got 199999 problems with my golf, but a bitch aint one HELDIGVIS så slipper jeg å tenke på det cab'n står nok å ruser og dytter på garasjeporten når snøen går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Her er min bensinsluker vinter/bruksbil på 17" vinterhjul Er alt for lav nå, kjører jo rundt å brøyter veiene. Lurer på å bytte front i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Vinterbil?! lurer på å skru på sommerdekkene igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Nei. LT kom jo i 740, og det er høytrykk. Den hadde 182 hk v/0.8 bar, altså mer trykk enn både FT og FK.Edit: Men vi kan sikkert bremse denne diskusjonen, hehe.. Har lite med topic å gjøre Nei, den het b230et.. og hadde 0,7 i trykk, pirke pirke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå