jonr- Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Kjøpt meg ny vinterbil. ANGRER ikke et sekund. Original diffsperre, litt over 100hk og litt over 1000kg +vinter = er det andre her med mx5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Henta vinterbilen min idag E30 320 preface med m-tech 1 front og hekk, rullemalt blå osv osv. Testa den litt på snøen idag, funka som fy den Bilder kjem imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Nei. LT kom jo i 740, og det er høytrykk. Den hadde 182 hk v/0.8 bar, altså mer trykk enn både FT og FK.Edit: Men vi kan sikkert bremse denne diskusjonen, hehe.. Har lite med topic å gjøre Nei, den het b230et.. og hadde 0,7 i trykk, pirke pirke Stemmer. Dét var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Og for guds skyld, slutt å diskuter Volvo i tråden her...Dette er ein bilde/info tråd om din vinterbil, ikkje volvo diskusjons tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Kjøpt meg ny vinterbil. ANGRER ikke et sekund. Original diffsperre, litt over 100hk og litt over 1000kg +vinter = http://images.bimmers.no/files/rnjg8bxf30i55vtrbuiq.jpg http://images.bimmers.no/files/ow512nc5je1mre6ggxjb.jpg er det andre her med mx5? Selvfølgelig er det det.. viewtopic.php?f=6&t=166935&start=90 Her er min i vintermodus, er knallbra vinterbiler.. Har et par sommerfilmer også. Brukes hver dag, hele året.. Har glassvindu i caben, det er veldig kjekt på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Dårlig bilde da det er kulmørkt ute! Jeg er lei av å ikke komme meg opp bakker, pluss at jeg alltid har hatt for liten bakkeklaring om vinteren. Håper jeg slipper det nå! Edit: La til et ekstra bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Rå vinterbil Lars;) Hadde selv plan for heisa 4x4, men så blei det BMW bruksbil, litt tilfeldig egentlig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Gøy å kjøre av veien med vertfall! Har kufanger med ekstralys til den og, men må på etterkontroll først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Blei en subaru legacy på meg, hehe:D Skal hente den imårga, håper den duger ut vinteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Og for guds skyld, slutt å diskuter Volvo i tråden her...Dette er ein bilde/info tråd om din vinterbil, ikkje volvo diskusjons tråd... Nettopp - og det er jo en her som har Volvo som vinterbil, så derfor fikk vi klarhet i litt info rundt den. Btw, jeg tviler på at Gud bryr seg. MX5 vil jeg tro er en rasende morsom vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 står i 20 varme og klar til i morra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Moro-Morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Har vert ute å sladda vinterbilen eit par turer idag, 9 minus og KONGE føre. Hadde litt å hente igjen på gamle skills men dei kom fort tilbake, herregud så herlig. Trur eg aldri blir voksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 får duge som vinterbil,. er iallefall rwd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 spankus, er playboy kåre ute og råner om kvelda nå? folk må jo kjenne igjen bilen! Jævli bra føre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå