S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Er ikke noen her som er interessert i min gamle Chevrolet Blazer til midlertidig vinterbil/arbeidsbil da? link til annonse i signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Bruksbilen er den samme både sommer og vinter. E28 som gjelder her i gården, og gamle 525'n gjør jobben greit den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 fin bil Trond;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Her er min vinterbil Ikke helt klar på bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 fin bil Trond;) Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Vinterbilen min blir jo bruksbilen det (vi fikk snø på mandag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 tonyku: fytti den var møkkete rundt tanklokket! er ikke så nøye når du fyller kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Kjører nok "brøytebilen" i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 tonyku: fytti den var møkkete rundt tanklokket! er ikke så nøye når du fyller kanskje Akkurat det der er nokka pumpa på Statoil sin feil. Den stoppern funka ikke som den skulle Nei er ikke så nøye, bilen får ny lakk i februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 vinterbil=på med hardtop. bestille time for ny understellsbehandling. Nye 17" felger og gode piggdekk. og Vips. 321hk med morro. sikkert noen som reagerer på at jeg bruker m3'n på vinteren. men det er null problem når jeg legger over 10K i og plukke ned bilen under og guffe på ny tektyl både før og etter vinteren. Vaskes min 2 ganger i uka, og står i garasje! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 er jo bar een e36.. så hvorfor skal vi reagere? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Bruksbilen er den samme både sommer og vinter også beklager dårlig mobil bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Det får holde med en bil, vinter er ikke noen grunn til og kjøre i gamle vrak uten AC og setevarme Så lenge en vasker vekk saltet jevnlig så er det ikke noe problem E91'en klarte seg nydelig gjennom den iskalde lange vintern vi hadde sist, og det vil nok gå supert denne vinteren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 I år blir det a6 2.5 tdi med qauttro , mens e28 står i garasjen og blir bygd på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Det får holde med en bil, vinter er ikke noen grunn til og kjøre i gamle vrak uten AC og setevarme Så lenge en vasker vekk saltet jevnlig så er det ikke noe problem E91'en klarte seg nydelig gjennom den iskalde lange vintern vi hadde sist, og det vil nok gå supert denne vinteren også +1 men er nok kjekt med en vinterbil hvis man har en strøken e30 eller lignende som sommerbil ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå